پیشکسوت فوتبال ایران از فهرست نهایی سرمربی تیم ملی برای جام جهانی حمایت کرد.

به گزارش منیبان، حمید درخشان  در خصوص فهرست نهایی تیم ملی برای جام جهانی گفت: فکر می‌کنم این کاملترین لیست ممکن بود. همه آنهایی که در لیست هستند بهترین‌های ایران هستند و باید به انتخاب کی‌روش احترام بگذاریم. بالاخره سرمربی تیم ملی باتوجه به شرایط تاکتیکی خودش بازیکن انتخاب می‌کند.

وی در خصوص غیبت میلاد سرلک و امید نورافکن در فهرست نهایی خاطرنشان کرد: هم در پست نورافکن و هم در پست سرلک بازیکنان زیادی داریم که در لیست نهایی هستند. این دو فوتبالیست‌های خوبی هستند اما جام جهانی جای بازیکن باتجربه است که بتواند در شرایط سخت اشتباه نکند و به کار تیم بیاید.

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد حضور ۴ دروازه‌بان در لیست نهایی تیم ملی هم عنوان کرد: بالاخره این انتخاب سرمربی بوده. البته باتوجه به حساس بودن پست دروازه‌بان، بردن ۴ دروازه‌بان به قطر خیلی هم بد نیست. البته در نهایت یک دروازه‌بان درون دروازه و یکی هم روی نیمکت خواهد بود.

درخشان در پاسخ به این سوال که به نظرش تیم ملی چند امتیاز در قطر کسب خواهد کرد؟ گفت: ما تیم خوبی مخصوصا در بخش دفاعی هستیم، اما کارمان بسیار سخت است. با این وجود و باتوجه به سه تیم دیگر من فکر می‌کنم که اگر خوش شانس باشیم می‌توانیم ۴ امتیاز در گروه خودمان کسب کنیم.

کدخبر: 121433 تاریخ انتشار