ساه بیات بازیگر جذاب ایرانی که همیشه با کلاس و گرون استایل میزد اینبار با پوشش جذب و سوارکارانش توجه همرو به خودش جلب کرد.

به گزارش منیبان، ساره بیات از بازیگریا جذاب و محبوب میون هنرمندای سینما و تلویزیونه که تو دهه نود خوب تونست خودش رو در این عرصه جا کنه و به همه بشناسونه. ساره بیات البته که ابتدا با بازی در فیلم "جدایی نادر از سیمین" شناخته و مشهور شد اما خانوم خانوما با ایفای نقشی متفاوت در سریال شبکه خانگی "عاشقانه" بود که همچون پرش بر روی ترامپولین پریییید اون بالا مالاها و حالا ساره بیات از خیلیا سرشناس تر و تو دلبرو تر هستش!

ساره بانو این روزا تو فیلم و یا سریالی دیده نمیشه و آخرین کارش فیلم عنکبوت بود اما اگه بخوایم از کار و بارش دربیایم و برسیم به شخصیت خود خانوم بازیگر، باید بگیم که ساره بیات به مانند نقشش در عاشقانه پولداااار و مرفهه اما تفاوت بارزی که داره اینه که اونجا همسرش رو در حد خودش نمیدید و همش تخریبش میکرد اما در واقعیت عاشقانه آقاشونو دوست داره و اتفاقا احترام بسیار زیادی براش قائله.

ساره بیات کمتر استایلی ازش دیده میشه که نامتعارف باشه و با وجود اینکه خانوادش اونور آب زندگی می کنن اما این بازیگر مشهورمون کاملا باکلاس و به دور از حواشی تیپ میزنه. اما در ادامه میخوایم تصویری از ساره بیات ببینیم که با پوششی جذب هستش و مورد توجه کاربران قرار گرفت. برخی هم گفتند خوبه امثال ترانه علیدوستی فقط روسری از سر برداشتند و برخی از خانومای بازیگر با وجود روسری استایل هایی نامتعارف میزنن که از اونا حرکتشون بدتره!!

 

کدخبر: 123157 تاریخ انتشار