حال که با انواع گزینه هایی که به عنوان هدیه شب یلدا برای خانم‌ها می‌توانید خریداری کنید، شاید برایتان سوال باشد که هدیه شب یلدا برای خانم ها از کجا بخرم؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم برای خرید هدیه شب یلدا بهترین کار خرید از یک فروشگاه معتبر است. فروشگاهی که لوازم با کیفیت، اصیل، متنوع و از مهمتر با بسته‌بندی‌های جذاب و شکیل داشته باشد.

شب یلدا یکی از شب‌های خاطره انگیز سال است. چرا که در این شب خانواده‌های ایرانی برای شب‌نشینی در خانه یکی از بزرگترهای فامیل دور هم جمع می‌شوند و به حافظ خوانی و گرفتن فال حافظ و سپری کردن اوقات خوش مشغولند.

شب یلدا فقط یک دقیقه از شب‌های دیگر سال طولانی‌تر است، اما همین یک دقیقه نشان می‌دهد که زندگی در کنار عزیزان چقدر ارزشمند است. به همین دلیل هدیه دادن در شب یلدا برای قدردانی و ابراز محبت از عزیزان و دوستان، به یکی از رسوم یلدا تبدیل شده است.

شاید انتخاب هدیه شب یلدا به ویژه خرید هدیه برای خانم‌ها، در ابتدا سخت به نظر برسد، اما کافیست چند نکته را بدانید و کمی سلیقه مخاطب خود را بشناسید. خواهید دید که گزینه‌های بسیار متنوعی برای کادو شب یلدا، پیش روی شماست.

بهترین کادو شب یلدا برای خانم‌ها

گفتیم که دانستن چند نکته، به شما کمک می‌کند که بهترین هدیه شب یلدا را خریداری کنید. نکته اول این است که هدیه شما از نظر طرح و رنگ با شب یلدا تناسب داشته باشد. تقریباً همه ما شب یلدا را با انار و هندوانه می‌شناسیم.

 از آنجایی که انار قرمز رنگ است و هندوانه رنگ سبز دارد، بهتر است هدیه شما با این رنگ‌ها، در تناسب باشد. همچنین می‌توانید برای بسته‌بندی و تزئین هدیه، از رنگ های سبز و قرمز استفاده نمایید. همچنین نمادهایی مانند کتاب حافظ، میتواند رنگ و بوی یلدایی به هدیه شما بدهد.

نکته دیگر این است که از آن جایی که شب یلدا، یکی از آیین‌ها و رسوم اصیل ایرانی است، هرچقدر هدیه شما با فرهنگ اصیل ایرانی در تناسب باشد، هدیه شما خاص‌تر خواهد بود. اما هدیه شب یلدا چی بخریم؟ این سوالی است که بسیاری از آقایان هنگام خرید هدیه شب یلدا برای خانم ها با آن مواجه می‌شوند. اما اصلا جای نگرانی نیست، برای شما ایده‌های جذابی داریم:

خرید ست آجیل، سفره قلمکار و کتاب حافظ

عنوان خوشمزه‌ترین هدیه شب یلدا به آجیل یلدا تعلق دارد! اگر می‌خواهید سهمی در تنقلات شب یلدا داشته باشید، از خرید آجیل شب یلدا غافل نشوید. کتاب حافظ نیز در شب یلدا جایگاه ویژه‌ای دارد که خانواده‌های ایرانی به خواندن غزلیات حافظ شیرازی و گرفتن فال حافظ می‌پردازند.

 اگر یک رومیزی یا همان سفره قلمکار به این پک اضافه کنید، هدیه‌ای در دست دارید که بدون شک هر خانمی آن را خواهد پسندید. به ویژه اینکه یکی از رسوم شب یلدا، پهن کردن سفره و چیدن سفره است و این هدیه با رسوم یلدایی کاملاً تناسب دارد.

ست فانوس میناکاری شده و گلیم

اگر مخاطب مورد نظر شما سلیقه هنری دارد و به صنایع دستی ایرانی علاقمند است، یک فانوس میناکاری شده می‌تواند حسابی برق شوق را در چشمانش هویدا کند! میناکاری یکی از هنرهای اصیل ایرانی و حاصل ذوق و هنر دست هنرمندان همدانی است. 

 قرار گرفتن فانوس میناکاری شده در کنار یک گلیم دست بافت، یک هدیه نوستالژیک با رنگ و بوی هنر دست هنرمندان خلاق و خوش ذوق ایرانی است. با خرید این هدیه می‌توانید خود را برای همیشه در ذهن مخاطب ماندگار سازید.

بشقاب سفالی دیواری

اکثر خانم ها به دیوارکوب های هنری علاقه زیادی دارند. به ویژه اگر مخاطب شما از اهالی هنر باشد و به طرح‌های سنتی و اصیل ایرانی تمایل داشته باشد، قطعاً یک دیوارکوب سفالی با طرح های اسلیمی می‌تواند یک هدیه خاص و اصیل باشد که همخوانی زیادی با شب یلدا دارد.

ست ترمه و گلدان مس پرداز

رومیزی ترمه، با طرح‌های بته جقه و اسلیمی، یک هدیه ناب برای دوست داران هنر ایرانی است. با نگاه کردن به طرح‌های زیبای نقش بسته روی رومیزی، میتوان به تاریخ سفر کرد و در حال و هوای گذشته های دور قرار گرفت. گلدان مس و پرداز نیز از نمونه شاهکارهای ایرانی است که حاصل نقاشی روی مس و کشیدن طرح های ظریف و خلاقانه روی گلدان مسی است.

این ست، یک هدیه تمام عیار برای خانم‌هاست که به دلیل اصالت هنر پرداز و بافت زیبای رومیزی ترمه، تناسب زیبایی با آیین‌های شب یلدا دارد.

ست رومیزی ترمه، شکلات خوری خاتم و کتاب حافظ

همه خانم ها به لوازم دکوراتیو، به ویژه اکسسوری‌هایی که رنگ و بوی هنری دارد، علاقمند هستند. از این رو یک ست روی میزی ترمه با طرح‌های ظریف و زیبای بته جقه، به همراه شکلات خوری خاتم کاری شده یک هدیه تمام عیار است.

خاتم کاری یکی از هنرهای اصیل ایرانی است که متریال آن را چوب، عاج فیل و فلزات تشکیل می‌دهد. هنرمندان اصیل ایرانی با استفاده از این متریال، شاهکارهایی خلق می‌کنند که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند.

ست آجیل خوری فیروزه کوبی و مس

فیروزه کوبی یکی دیگر از هنرهای اصیل ایرانی است که برای ساخت ظروف مختلفی از جمله شکلات خوری، گلدان و البته آجیل خوری استفاده می‌شود. آجیل خوری فیروزه کوبی به دلیل زیبایی چشم‌گیر فیروزه آبی در کنار مس، یک هدیه بسیار جذاب و لاکچری است که نه تنها جنبه دکوراتیو دارد، بلکه کاملاً کاربردی است.

بدون شک با این هدیه، مخاطب شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد و بهترین هدیه به عنوان هدیه شب یلدا برای خانم‌ها به حساب می‌آید.

شکلات خوری مس و پرداز

اگر به دنبال یک هدیه خاص و لاکچری به عنوان هدیه شب یلدا برای خانم‌ها هستید، خرید شکلات خوری مس و پرداز، بدون شک بهترین گزینه برای شماست. نقش‌های زیبا و ظریف، کار دست هنرمندان و استادان اصفهانی است که به شاهکاری ماندگار شباهت دارد.

مهمترین ویژگی شکلات خوری مس و پرداز این است که نه تنها یک هدیه لاکچری دکوراتیو می‌باشد که می‌تواند در بهترین نقطه میز یا اتاق مخاطب شما قرار بگیرد، بلکه کاملاً کاربردی است و می‌توان برای پذیرایی از آن استفاده کرد.

هدیه شب یلدا برای خانم ها از کجا بخرم؟

حال که با انواع گزینه هایی که به عنوان هدیه شب یلدا برای خانم‌ها می‌توانید خریداری کنید، شاید برایتان سوال باشد که هدیه شب یلدا برای خانم ها از کجا بخرم؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم برای خرید هدیه شب یلدا بهترین کار خرید از یک فروشگاه معتبر است. فروشگاهی که لوازم با کیفیت، اصیل، متنوع و از مهمتر با بسته‌بندی‌های جذاب و شکیل داشته باشد.

فروشگاه اریسا یکی از بهترین تولیدکنندگان صنایع دستی بسیار با کیفیت در ایران است که محصولات آن تنوع بسیار بالایی دارد. این مجموعه دارای دو شعبه فروش حضوری در تهران و اصفهان است و شما با هر بودجه‌ای می‌توانید هدیه شب یلدا مورد نظر خود را از این مجموعه خریداری نمایید. همچنین امکان خرید اینترنتی و ارسال به سراسر ایران وجود دارد. از این رو یک مرجع عالی برای خرید هدیه شب یلدا به حساب می‌آید.

کدخبر: 123598 تاریخ انتشار