فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از دستگیری سارق سابقه دار که به صورت سریالی اقدام به 36 فقره سرقت خودرو و محتویات خودرو در بجنورد کرده بود، خبر داد.

به گزارش منیبان؛ سردار سعید مطهری زاده، فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت خودرو و محتویات آن به صورت مستمر و سریالی در سطح شهرستان بجنورد که باعث نارضایتی مردم شده بود، بلافاصله موضوع برای پایان دادن به این ماجرا و دستگیری متهم با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او با اشاره به اینکه در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که تمامی این سرقت‌ها به یک روش و توسط یک نفر به وقوع پیوسته است، تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق شدند، متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر کنند.

 فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه متهم بعد از انتقال به مقر انتظامی در بازجویی‌های انجام شده به 36 فقره سرقت خودرو و محتویات آن در سطح شهر بجنورد اعتراف کرد، افزود: با توجه به اینکه متهم، اموال مسروقه را در سطح شهر بجنورد به فروش می‌رساند، تلاش برای کشف اموال و همچنین دستگیری مالخران با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

 سردار مطهری زاده با بیان اینکه تلاش شبانه روزی کارآگاهان در روند رسیدگی به این پرونده باعث شد تا 6 مالخر نیز شناسایی و در چند عملیات غافلگیرانه دستگیر شوند، گفت: متهمان در نهایت بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و در نتیجه راهی زندان شدند.

 فرمانده انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه اموال مسروقه نیز در بازرسی‌های صورت گرفته از محل‌های اختفای مالخران، کشف و به مال باختگان تحویل داده شد، خاطر نشان کرد: امنیت و آرامش در جامعه خط قرمز پلیس است و انتظاری که از مردم عزیز داریم این است که در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات قانونی صورت پذیرد.

کدخبر: 127077 تاریخ انتشار