رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: اینکه مدافع این انقلاب بسیجی شهیدی مانند روح الله عجمیان است که در یک منزل استیجاری ۵۰ متری و با شغل کارگری مقابل شخصی مانند علی کریمی می‌ایستد که صاحب کاخ چند ده میلیاردی است این نشان می‌دهد که مدافعین این انقلاب افرادی مستضعف و از طبقه پایین جامعه هستند.

به گزارش منیبان، سردار جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور راهبرد دیگر دشمن را دو قطبی سازی بین در جامعه بین نیروهای حافظ امنیت و مردم عنوان کرد و گفت: نیروهای حافظ امنیت ما شهید دادند، اما در راهبرد کشته سازی دشمن بازی نکردند.

وی افزود: اینکه مدافع این انقلاب بسیجی شهیدی مانند روح الله عجمیان است که در یک منزل استیجاری ۵۰ متری و با شغل کارگری مقابل شخصی مانند علی کریمی می‌ایستد که صاحب کاخ چند ده میلیاردی است این نشان می‌دهد که مدافعین این انقلاب افرادی مستضعف و از طبقه پایین جامعه هستند.

سردار جلالی افزود: این حوادث نشان داد ستاره‌هایی مانند شهید روح الله عجمیان و شهید آرمان علی وردی ادامه دهنده راه شهدای دفاع مقدس هستند و هنوز افراد باغیرتی مثل شهید علی وردی هستند که او را مجبور به اهانت به رهبری می‌کنند اما او از انجام این کار سر باز می‌زند و این نشان دهنده ادامه راه شهدا است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور افزود: جهاد تبیین، روشنگری برای مردم و دانشجویان که همواره توصیه مقام معظم رهبری است باید عملیاتی شود و باید جوانان خود را هدایت کنیم و همواره مراقبشان باشیم و شاهد آن باشیم همین جوانانی که فریب دشمن خورده اند با نگاه انسانی و اسلامی به دامان ملت بازگردند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور بیان داشت: راه انقلاب اسلامی حق و مسیر درستی است و دشمن در گام‌های آخر و دست و پا زدن‌های پایانی است که در این بین مشکلی که وجود دارد جهل برخی از افراد جامعه است.

منبع: مهر

کدخبر: 127623 تاریخ انتشار