فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز( دوشنبه 28 آذر) در آیین افتتاح منازل سازمانی این نیرو که به صورت ویدئو کنفرانس و همزمان در تهران و سراسر کشور برگزار شد، با اشاره به خدمات و فعالیت‌های معاونت مهندسی نیروی زمینی ارتش، اظهار کرد: معاونت نیروی زمینی ارتش با هدایت معاونت مهندسی و معاونت آماد و پشتیبانی ستاد کل نیروهای مسلح 23 هزار واحد مسکونی سازمانی را جهت ساخت برنامه ریزی و مصوب کرده است.

به گزارش مُنیبان، امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز( دوشنبه 28 آذر) در آیین افتتاح منازل سازمانی این نیرو که به صورت ویدئو کنفرانس و همزمان در تهران و سراسر کشور برگزار شد،  با اشاره به خدمات  و فعالیت‌های معاونت مهندسی نیروی زمینی ارتش، اظهار کرد: معاونت نیروی زمینی ارتش با هدایت معاونت مهندسی و معاونت آماد و پشتیبانی ستاد کل نیروهای مسلح  23 هزار واحد مسکونی سازمانی را جهت ساخت برنامه ریزی و مصوب کرده است و تا به امروز حدود 15 هزار واحد زیربار ساخت رفته که از 10 تا 100 درصد ساخته و تحویل داده شدند. 

 وی افزود: تاکنون 5 هزار و 23 واحد افتتاح شده و مابقی در طول ماه‌های آینده ساخته و تحویل نیروها داده می شود. 

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه برای تهاتر نیاز به ایجاد سند و تغییر کاربری اراضی را داریم، گفت: تاکنون در این رابطه اقدامات لازم را انجام داده ایم و این روند ادامه دارد. 

امیر حیدری با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه ارتش را نو کنید، افزود: ما نوسازی را در ابعاد مختلف نیروی زمینی آغاز کرده و به زدودن کهنگی از چهره اماکن پادگانی و مسکونی نزاجا پرداخته‌ایم. 

وی تصریح کرد: تاکنون ساخت 17 پادگان را در دستور کار قرار داده و آغاز کرده‌ایم که تعداد 4 پادگان ساخته و مابقی در حال ساخت هستند. 

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: همچنین 11 بیمارستان را بازسازی کامل کرده‌ایم و در دوران کرونا نیز 7 بیمارستان 60 تختخوابی با تضمین 15 سال ماندگاری  ساخته و در اختیار  وزارت بهداشت قرار دادیم.

امیر حیدری ادامه داد: نیروی زمینی در نواحی غربی مرزهای کشور اماکن پادگانی مستحکم و مجهزی را برای کارکنان مرزی ساخته است. در مرزهای شرقی کشور احداثاتی داشته‌ایم و بهترین سنگرها و پایگاه‌های مرزی را ساختیم و همچنین روند ساخت اماکن پادگانی ادامه دارد./ تسنیم

کدخبر: 128040 تاریخ انتشار