علیرضا نیکبخت بازیکن سابق فوتبال و مدل و بازیگر حال حاضر می باشد که دوست داشت تا همسرشم شاخ مجازی خوبی بشه اما نشد که نشد!

به گزارش منیبان، علیرضا نیکبخت بازیکن سابق پرسپولیس و استقلاله که جالبه تو هر دو تیم بوده و این مدلیه که نمیشه بهش گفت تو قرمزی یا آبی! علیرضا نیکبخت حالا جزو چهره های مشهوری محسوب میشه که از شهرتش داره استفاده می کنه و شغل جدیدش رو آب و تاب میده. اما این روزا با توجه به اینکه دیگه چهره های شناخته شده از هر چیزی استفده میکنن تا بیشتر دیده بشن و در نهایت پولدار تر، میان از خونواده هاشونم استفاده می کنن که در این راه آقایون، خانوماشون خیلییی تاثیر گذارن! مثلا علیرضا نیکبخت از وقتی که برای بار دوم ازدواج کرده اینستاگرام خودش و همسرش پر شده از تصاویر جورواجور و قرتی طور که حسابی جلب توجه دارن.

علیرضا خان تا به حال دو بار ازدواج کرده که انگاری هر دوبار هم با بانوان آروم و کم حاشیه نبوده جوری که انگاری خود نیکبخت به دنبال دردسره!! البته که اینها گفته هاییست از زبان کاربران و نمیشه قضاوت کرد اما اینطور که معلومه علیرضا نیکبخت و همسرش علاقمندن تا با انتشار تصاویر مختلف و شاخ از خودشون، دتی در این میان داشته باشن و تو فضای شلوغ مجازی از شاخ های مجازی شمرده شن! مثلا در ادامه تصویری از این زوج مشاهده می کنید که نشون میده موارد گفته شده رو!!

کدخبر: 128635 تاریخ انتشار