پس از کش و قوس فراوان، سرانجام آخرین بازی هفته پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر میان تراکتور و استقلال در استادیوم سردار شهید قاسم سلیمانی تبریز برگزار می شود. این مسابقه قرار بود که روز گذشته برگزار شود اما به دلیل بارش شدید برف در شهر تبریز، به امروز موکول شد.

به گزارش منیبان، پس از کش و قوس فراوان، سرانجام آخرین بازی هفته پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر میان تراکتور و استقلال در استادیوم سردار شهید قاسم سلیمانی تبریز برگزار می شود. این مسابقه قرار بود که روز گذشته برگزار شود اما به دلیل بارش شدید برف در شهر تبریز، به امروز موکول شد.

تراکتور که با سرمربی جدید خود به دنبال کسب پیروزی خانگی است، در دیدار قبلی خود برابر نساجی تن به شکست داد و امروز به دنبال جبران این نتیجه و رسیدن به رتبه پنجم جدول رده بندی است. پاکو خمس در چهارمین تجربه مربیگری خود در تراکتور، باید به مصاف حریف قدرتمندی برود.

در سمت مقابل نیز استقلال چاره ای جز پیروزی در این مسابقه ندارد. آنها امیدوار بودند که با شکست یا توقف پرسپولیس، بتوانند از سد تراکتور گذشته و قهرمانی نیم فصل را از آن خود کنند. اتفاقی که هرگز رخ نخواهد داد و شکست در این بازی، می تواند باعث شود که آنها نیم فصل را به جای صدرنشینی، در رتبه چهارمی به پایان برسانند./ورزش 3

کدخبر: 131592 تاریخ انتشار