زن و شوهر عاشق سالها منتظر یک اتفاق مهم در زندگی شان بودند. پس از کلی رنج و سختی آرزویشان برآورده شد اما مرد تصمیم دیگری گرفت.

به گزارش منیبان؛ پس از تولد نوزاد، زن نیاز بیشتری به حمایت همسرش پیدا می‌کند، بخصوص اگر در نگهداری نوزاد توانایی لازم را نداشته باشد. اغلب مردان در این مسیر همسر خود را یاری می کنند مگر تعداد محدودی؛ تعداد محدودی که شاید به دلیلی موجه انجام شود، ولی موردی که در این بخش خواهید خواند ماجرای دیگری دارد.

زوج سالمندی که پس از 30 سال آرزوی فرزند دار شدن، صاحب نوزادی شده بودند و درست زمانی که هیچ کس فکر نمی کرد که دیگر حتی ممکن است، معجزه اتفاق افتاد، به دلیلی نامشان بر سر زبان ها افتاد؛ دلیلی که ارتباطی به ناباروری و تاخیر در فرزندآوری آنها نداشت بلکه مسئله تصمیم مرد خانه بعد از تولد نوزاد بود.

نوزاد که از مادری 60 ساله و پدری 68 ساله، اهل صربستان بود مثل همه نوزادان دنیا، گریه می کرد و نیاز به مراقبت داشت و همین مسئله باعث شد تا پدرش تصمیم غیرمنتظره ای در مورد مراقبت از او بگیرد.

پیرزن 60 ساله پس از بدنیا آوردن نوزادش متوجه شد که باید از این به بعد، به تنهایی از دخترش مراقبت کند چرا که همسرش به او گفت قصد دارد او و نوزاد تازه متولد شده شان را ترک کند.

مادر نوزاد که متعجب شده بود، دلیل را از همسرش جویا شد و به این جواب رسید که :من پیر و بیمار هستم، بیماری قلبی و دیابت دارم و نباید خواب شبانه ام مختل شود، در غیر اینصورت وضعیتم وخیم شده و حتی ممکن است از دنیا بروم؛ پس بهتر است روزهای سخت مراقبت از نوزاد و شبهای سخت تر گریه کردن هایش بدون من بگذرد.

این مرد 68 ساله که از ابتدا با بارداری همسرش در این سن مخالف بود با دیدن خوشحالی همسرش، با او در این مسیر همراه شد و از او مراقبت کرد اما با شنیدن اولین گریه فرزندش پس از تولد در بیمارستان، متوجه شد که کار دشواری در پیش دارند و ترجیح داد همسرش را برای مدتی ترک کند.

کدخبر: 132086 تاریخ انتشار