دوست دارید خداوند را از نزدیک ملاقات کنید؟ آیا میخواهید به آرزوهای خود رسیده و از تمام مشکلات و بدهی ها خلاص شوید؟ ماجرا خاص تر از تصور من و شماست.

به گزارش منیبان؛ جایگاه اجتماعی کشیش جوان اهل آفریقای جنوبی، باعث شد تا به راحتی از مردم سوء استفاده کرده و برای افزایش ثروت خود آنها را به شکلی که در این بخش خواهید خواند، به مسخره بگیرد.

پوستر تبلیغاتی منتشر شده این کشیش جوان، باور کردنی نبود. جزئیات درج شده در آن برای مردم ساده لوح جذابیت بیش از حدی داشت چرا که دقیقا تحقق آرزوهای آنها را خبر میداد. برای همین به هر شکلی که شده هزینه خدمات ارائه شده توسط کشیش متقلب را محیا کرده و به سراغش می آمدند.

جالب است بدانید که این کشیش ادعا می کرد میتواند آنها را به ملاقات خداوند برده و بسیاری از آرزوهایشان را برآورده سازد. خدمات تقلبی این کشیش تنوع بسیاری داشته و قیمت هر یک به گونه ای که مشاهده می کنید است:

"برای دیدن خداوند در بهشت"، مردم باید 20000 رند (1160 دلار) بپردازند، اگر می خواهند تمام بدهی خود را پرداخت شده ببینند، باید 5000 راند (290 دلار) و برای ازدواج 10000 رند (580 دلار) پرداخت کنند. جالب ترین بخش خدمات این کلاهبردار دیدن آینده در گوشی هوشمند بود که، 20000 رند (1160 دلار) قیمت داشت.

او حتی ادعا کرده میتواند شما را در سرمایه گذاری هایی همچون بورس و مناقصات، پیروز کند تا بهبود قابل توجهی برسید.

کدخبر: 132556 تاریخ انتشار