پسر بچه یک ساله در روز تولدش به دست پدر معتادش به قتل رسید.

به گزارش منیبان؛ رسیدگی به این پرونده در فروردین ماه سال 1400 آغاز شد. در 25 فروردین ماه جسد نوزاد یک ساله به نام محمد عیسی در ورامین کشف شد.

در بررسی های صورت گرفته مشخص شد این بچه یک ساله در روز تولدش در اثر پرتاب چاقو از جانب پدر معتادش به قتل رسیده است.

پدر قاتل به جرمش اعتراف کرد

پدر محمد عیسی به تقریبا 60 سال سن داشت بازداشت شد و پس از بازداشت به جرمش اعتراف کرد. پس از طی شدن روال قانونی، رسیدگی به این پرونده در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران آغاز شد.

ارتباط سیاه کارگر 18 ساله با مدیر/ ماندانا حامله شد!

در ابدای رسیدگی به این پرونده دو نفر از شاکیان این متعم به قتل که در پی یک درگیری جراحت پیدا کرده بودند شکایت خود را مطرح کردند. شاکیان یک زن میانسال و  پسر این زن بودند که در جریان درگیری مرگبار مجروح شده بودند و قتل محمد عیسی نیز در خانه آنها رخ داده بود.

اما مادر مقتول که تنها ولی دم او بود در دادگاه حضور پیدا نکرد.

پسر جوان گفت: قاتل همسر دختر من است. او تبعه افغان است و از زمان ازدواج با دختر خاله من اعتیاد دارد. روز حادثه در خانه ما بودند که آن اتفاق مرگبار رخ داد. من خوابیده بودم که ناگهان صدای جیغ مادر و دخترخاله ام بلند شد. وقتی از اتاق بیرون رفتم دیدم متهم که احمد نام دارد. با چاقو به سمت انها حمله کرده است. من سعی کردم با عصای کوهنوردی او را از خانه بیرون بیاندازم و در این درگیری با چاقویی که او در دست داشت زحمی شدم و به همین خاطر از او شکایت دارم. و در نهایت در این درگیری فرزند کوچک انها توسط احمد به قتل رسید.

خون جلو چشم هایش را گرفت/ چاقو را پرت کردم

متهم بعد از قرار گرفتن در جایگاه گفت: روز حادثه در خانه خاله خانمم بودم و با همسرم بحثمان شد. خاله اش برای جدا کردن ما جلو امد و پسرخاله اش با چوب به سر من زد و خون از سر و صورت من جاری شد. و من نمیتوانستم جلویم را ببینم. چاقویم را به سمت همسرم پرت کردم اما چاقو به جای همسرم به فرزندم که در آغوش او بود برخورد کرد. دور بچه را پتو پیچیده بودندو  هیچ کس نفهمید که چاقو به او اصابت کرده است. میخواستم محمد عیسی را از همسرم بگیرم اما او از دادن بچه به من امتناع می کرد و می گفت که بچه گرسنه استو میخواهد به او شیر بدهد. ما به بیمارستن رفتیم و فردای ان روز متوجه شدم که پسرم چاقو خورده و فوت کرده است.

فاطمه کشاورزی می کرد/ احمد مجبورش می کرد مواد بخرد

خاله مادر داغ دیده به خبرنگاران گفت: خواهر زاده ام فاطمه وقتی کم سن و سال بود با احمد که 35 سال از او بزرگتر بود به اجبار پدرش ازد.اج کرد. فاطمه الان 27 سال دارد. احمد از همان موقع اعتیاد داشت بارها برای ترک اعتیاد به کمپ رفته بود. او برای خرید مواد مخدر از فاطمه پول می گرفت و به او فشار می آورد. فاطمه روی زمین ها کشاورزی می کرد و با سختی پول در می آورد و احمد تمام پول هایش را با اجبار و زور و کتک از او میگرفت. فاطمه سه فرزند داردو قبل از روز حادثه هم احمد برای ترک اعتیاد به کمپ رفته بود. وقتی برای سر زدن به فاطمه به خانه او رفتم دیدم که احمد در خانه است و فاطمه با چشم هایی گریان در گوش من گفت، او از من میخواهد برایش مواد مخدر بخرم. دیشب من را کتک زد و میخواست خفه ام کند.

کدخبر: 132689 تاریخ انتشار