کادرفنی و مدیران باشگاه پیکان به طور قاطع مخالفت خود را در زمینه فروش بازیکنان تیم‌شان در بازار زمستانه اعلام کرده‌اند.

به گزارش منیبان باشگاه پیکان همواره به عنوان باشگاهی بازیکن‌ساز در فوتبال ایران شناخته می‌شده و در 2 فصل اخیر با حضور مجتبی حسینی روی نیمکت خودروسازان، جوان‌گرایی به اوج خود رسیده و پیکانی‌ها توانسته‌اند رکورد جوان‌ترین ترکیب تاریخ لیگ برتر را به نام خود ثبت کنند. درخشش بازیکنان جوان پیکان باعث شده تا پیشنهادهای وسوسه‌انگیزی برای آن‌ها از سوی تیم‌های مدعی مطرح شود و این پیشنهادی وسوسه‌انگیز باعث شده تا هم تمرکز بازیکنان تحت‌تاثیر قرار بگیرد و هم اینکه کادرفنی و مدیران باشگاه کار دشواری برای حفظ سرمایه‌های خود داشته باشند.

پیکان، کارخانه بازیکن‌سازی

پیشنهاد ویژه

سامان فلاح مدافع جوان و 21 ساله پیکان، خبرسازترین بازیکن این تیم است. مدافعی که توانست به اردوی تیم ملی بزرگسالان هم راه پیدا کند و مورد توجه ویژه کارلوس کی‌روش هم قرار داشت اما در اردوی پایانی تیم ملی پیش از آغاز جام جهانی 2022 قطر، سرمربی پرتغالی روی نام او خط قرمز کشید اما با این وجود عملکرد فوق‌العاده فلاح در 2 فصل اخیر باعث شده تا او مورد توجه بسیاری از تیم‌های ایرانی از جمله سرخابی‌های پایتخت قرار بگیرد.فلاح تنها بازیکنی نیست که توانسته نگاه‌ها را به خود جلب کند و بازیکنانی دیگر هم در پیکان در شرایطی مشابه مدافع جوان خودروسازان هستند. از جمله این بازیکنان می‌توان به غلامرضا ثابت‌ایمانی اشاره کرد، هافبک جوانی که گفته می‌شود تیم‌هایی مثل استقلال، سپاهان و فولاد خواهان جذب او هستند و بازیکنان دیگری به مانند محمدعلی کاظمی، علی رمضانی، محمدحسین فلاح و محمدجواد آزاده هم توانسته‌اند با عملکرد خوب خود توانسته‌اند مورد توجه سایر باشگاه‌ها قرار گیرند.

برای آخر فصل از الان پای میز مذاکره بیایید!

مجتبی حسینی سرمربی پیکان بارها نسبت به پیشنهادات وسوسه‌انگیز سایر باشگاه‌ها واکنش نشان داده و باتوجه به آغاز به کار بازار زمستانه، روز گذشته ابراهیم شکوری که در نقش عضو هیات‌مدیره و قائم‌مقام باشگاه پیکان فعالیت می‌کند، در گفت‌وگویی رسمی اعلام کرد که هیچ بازیکنی از پیکان در بازار نقل‌وانتقالات زمستانه جدا نخواهد شد.شکوری با اشاره به سیاست‌های نقل‌وانتقالاتی باشگاه پیکان توضیح داد: «باشگاه پیکان پیش از این هم اعلام کرده بازیکن جوان و آینده دارمان را در نیم فصل به هیچ تیمی نمی‌دهیم. اگر باشگاهی این بازیکنان را می‌خواهد باید برای آخر فصل با پیکان صحبت کند. از الان هم می‌تواند با ما مذاکره کند تا در صورت جلب نظر پیکان، در پایان فصل این بازیکن را به خدمت بگیرد اما برای نیم فصل دوم به هیچ بازیکنی اجازه جدایی نمی‌دهیم».ابراهیم شکوری درباره احتمال جذب بازیکن جدید و طرح مبالغ نجومی برای صدور رضایت‌نامه بازیکنان پیکان گفت: «هر بازیکنی که مدنظر کادرفنی باشد و شرایطش به ما بخورد، جذب خواهیم کرد اما بعید می‌دانم بازیکن خاصی در بازار فعلی نقل‌وانتقالات وجود داشته باشد. موضوع مبالغ نجومی هم صحت ندارد و با هیچ باشگاه و بازیکنی در مورد مبلغ رضایت‌نامه صحبت نکرده‌ایم. باز هم تاکید می‌کنم بازیکنی از پیکان در نیم فصل جدا نخواهد شد».

کدخبر: 133749 تاریخ انتشار