یک فعال سیاسی نوشت: خیلی ها می دانند که چرا علیرغم این همه اتفاقات و اعتراضات برای دو سوی سیاست در داخل و خارج همچنان خاتمی مورد بهتان قرار می گیرد.

به گزارش منیبان، محمدعلی ابطحی، فعال سیاسی، در اینستاگرام خود نوشت: ‎یکی از اساتید برجسته دانشگاه شهید بهشتی به من زنگ زد و گفت یک متن تند وحساب شده و بی منطقی از قول آقای خاتمی روی گروه واتسابی دانشگاهی آمده. گزارشی از جلسه شب جمعه این هفته با آقای دکتر روحانی وعبدالله نوری درمنزل آقای خاتمی.

‎متن را برایم فرستاد. یک جمله اش به ادبیات رییس ما نمی خورد. با آقای خاتمی صحبت کردم. معلوم شد نه جلسه ای بوده. نه این حرفها را زده بوده. و نه خبر داشته که چنین دروغهایی بنامش نوشته اند.

‎خوبی خاتمی این بوده که همیشه بر مکتب اصلاح خواهی خودش تاکید دارد. چه روزهایی که همه هورا می کشییدند و چه روزهایی که در آستانه حصر و مخالفت تندروها قرار داشت.

‎جنگ روانی چه می کند. برای اینکه قابل باور باشد اول متن نوشته بودند که به زودی فیلم این جلسه ای که اصلا برگزار نشده پخش خواهد شد.

‎خیلی ها می دانند که چرا علیرغم این همه اتفاقات و اعتراضات برای دو سوی سیاست در داخل و خارج همچنان خاتمی مورد بهتان قرار می گیرد و هر روز به او حمله می کنند وتوطئه و دروغ پردازی.

کدخبر: 135189 تاریخ انتشار