شرکت های هواپیمایی مختلف در حال رقابت برای جلب اعتماد مسافرین هستند. در این میان، مسافران با مقایسه قیمت بلیط هواپیما خارجی و امکانات و امنیت آنها، دست به انتخاب می زنند. طبق آمار رسمی، گفته می شود در حال حاضر در کشور ما 23 ایرلاین خارجی مشغول فعالیت هستند. در این مطلب قصد داریم به انتخاب شرکت هواپیمایی برای سفر خارجی بپردازیم.

به گزارش منیبان، شرکت های هواپیمایی مختلف در حال رقابت برای جلب اعتماد مسافرین هستند. در این میان، مسافران با مقایسه قیمت بلیط هواپیما خارجی و امکانات و امنیت آنها، دست به انتخاب می زنند. طبق آمار رسمی، گفته می شود در حال حاضر در کشور ما 23 ایرلاین خارجی مشغول فعالیت هستند. در این مطلب قصد داریم به انتخاب شرکت هواپیمایی برای سفر خارجی بپردازیم. 

ملاک های انتخاب یک شرکت هواپیمایی

چند ملاک برای انتخاب یک شرکت هواپیمایی از سوی مسافران وجود دارند؛ ملاک هایی نظیر:

  • قیمت بلیط و هزینه های جانبی
  • کیفیت هواپیماها و امنیت آن ها
  • نوع سرویس دهی و کیفیت غذا و نوشیدنی در هواپیما
  • نوع برخورد کارکنان شرکت هواپیمایی با مسافران
  • راحتی و آسایش مسافران در حین پرواز

برای اطلاع از قیمت بلیط پروازهای مختلف مانند قیمت بلیط هواپیما تهران دبی ماهان یا بلیط استانبول و خرید بلیط های چارتری یا سیستمی، کافی است به فلای تودی مراجعه کنید.

آشنایی با برترین ایرلاین های خارجی

همان طور که گفته شد، در حدود 23 ایرلاین خارجی در ایران حضور دارند. البته چند ایرلاین داخلی نیز پروازهای خارجی دارند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. در این بخش به سراغ معرفی چند شرکت هواپیمایی برای سفر خارجی می رویم.

هواپیمایی قطر ایرویز

قطر ایرویز در سال 2022 به عنوان بهترین ایرلاین جهان شناخته شد. این ایرلاین توانست بالاترین امتیاز را در زمینه رضایت مشتریان، از آن خود کند. البته نباید فراموش کرد که شرکت های هواپیمایی دیگری نیز بوده‌اند که در زمینه هایی مانند عدم تاخیر در پروازها از امتیاز بالاتری برخوردار هستند.  

هواپیمایی لوفتهانزا

شرکت هواپیمایی لوفتهانزا با بیش از 700 فروند هواپیما، بزرگترین ایرلاین اروپا محسوب می شود. سفر با هواپیماهای شرکت لوفتهانزا به دلیل کیفیت بالای آنها، بسیار راحت و لذت بخش است.

در زمینه امتیازات این ایرلاین می توان به دو امتیاز بسیار مهم اشاره کرد؛ اول، کسب امتیاز 75 در زمینه عدم تاخیر در پروازها و دوم، کسب امتیاز 80 در زمینه راحتی مسافران در حین پرواز.

هواپیمایی اتحاد ایرویز

این ایرلاین متعلق به دولت کشور امارات است و تقریبا تازه تاسیس محسوب می شود؛ اما در همین مدت توانسته است اعتماد مسافران را به دست بیاورد. این ایرلاین توانسته است امتیاز بالای 80 را در زمینه راحتی مسافران در زمان پرواز و 74 را در زمینه عدم تاخیر در زمان پرواز به دست بیاورد. اتحاد ایرویز رتبه دوازدهم را در میان ایرلاین های جهان در سال 2022 به دست آورد.

ترکیش ایرلاینز

یکی دیگر از گزینه های برتر ایرانیان در زمینه انتخاب شرکت هواپیمایی برای سفر خارجی ترکیش ایرلاینز است. ترکیش ایرلاینز قدیمی ترین شرکت هواپیمایی کشور ترکیه محسوب می شود که پس از لوفتهانزا، از بزرگترین ناوگان هوایی در جهان برخوردار است. این ایرلاین ترکیه ای از نظر میزان حمل و نقل مسافر در جهان در صدر قرار دارد. ترکیش ایرلانز در سال 2022 در رتبه هفتم برترین خطوط هواپیمایی جهان قرار گرفت. در فلای تودی می توانید به انواع بلیط هواپیما خارجی مانند بلیط استانبول ترکیش ایرلاینز دسترسی داشته باشید.

ماهان ایر

شرکت هواپیمایی ماهان در سال 1371 در شهر کرمان تاسیس شد. شرکت ماهان با ناوگانی بالغ بر 37 فروند هواپیما روزانه به 20 مقصد اروپایی و آسیایی پرواز دارد. پروازهای ماهان همواره از نظر عدم تاخیر در پرواز و راحتی مسافرین خوشنام بوده‌ اند. برای آگاهی از قیمت بلیط هواپیما تهران دبی ماهان می توانید به وب سایت فلای تودی مراجعه کنید.

دیگر ایرلاین های خارجی

برای انتخاب شرکت هواپیمایی برای سفر خارجی می توان به ایرلاین های دیگری نیز اشاره کرد. به عنوان مثال، از نظر ارزان بودن بلیط می توان به ایرلاین های زیر اشاره کرد:

  • ایر آسیا
  • هواپیمایی نروژ
  • هواپیمایی جت بلو
  • هواپیمایی ایزی جت

از بهترین ایرلاین های اکونومی نیز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قطر ایرویز
  • آسیانا
  • ژاپن
  • امارات

رزرو آنلاین بلیط هواپیما خارجی

یکی از بهترین روش ها برای خرید بلیط هواپیما به صورت آنلاین، مراجعه به سامانه فلای تودی است. در فلای تودی تمامی ایرلاین های برتر خارجی و داخلی حضور دارند و شما می توانید با مقایسه قیمت و امکانات آنها، بلیط دلخواه خود را خریداری کنید. از طریق این سامانه می توانید از تغییر قیمت لحظه ای پرواز مورد نظر باخبر شوید، به صورت آنلاین بلیط خود را کنسل کنید و از پشتیبانی 24 ساعته آن بهره مند شوید.

جمع بندی

برای انتخاب شرکت هواپیمایی برای سفر خارجی باید به مواردی مانند امنیت پرواز، عدم تاخیر در زمان پرواز، راحتی مسافرین، کیفیت سرویس دهی در هواپیما و برخورد کارکنان توجه داشت. ایرلاین قطر ایرویز به عنوان بهترین ایرلاین در سال 2022 انتخاب شد. از میان ایرلاین های باکیفیت داخلی برای سفرهای خارجی نیز می توان به ماهان اشاره کرد. فلای تودی، بلیط بهترین شرکت های هواپیمایی برای سفر خارجی را به شما عرضه می کند.

کدخبر: 136127 تاریخ انتشار