خبرهایی مثل زنده شدن مرده را پیش از این هم شنیده بودیم اما اینکه فرد فوت شده در میان افرادی که در مراسم ختم او حاضر هستند، ظاهر شود، عجیب بود.

به گزارش منیبان؛ اتفاقات مربوط به مراسم ختم و تدفین، به جرات یکی از جذاب ترین تاپیک ها برای مطالب منتشر شده در فضای مجازی است، بخصوص اگر چاشنی وحشت و ترس به آن اضافه شود؛ درست مثل موردی که در این بخش خواهید خواند.

کم نیستند افرادی که دوست دارند برای امتحان علاقه دیگران نسبت به خودشان، خود را به بیماری یا حتی مرگ بزنند و با واکنش اطرافیان، میزان این علاقه را بسنجند. تقریبا همه این افراد در حد حرف یا یک شوخی کوتاه، اقدام به چنین کاری می کنند بجز مردی که تصمیم گرفت پا را فراتر از این حد شوخی گذاشته و همه را غافلگیر کند.

مردی اهل سائوپائولو، با انتشار عکسی از خود در بیمارستان در صفحه رسمی اش، به آشنایانش اطلاع داد که بیمار است و مدت زمان کمی زنده خواهد ماند. چند روز بعد خبر فوت این مرد در حساب فیس بوکش منتشر و جزئیات محل مراسم و خاکسپاری اعلام شد.

همه دوستان و آشنایان این مرد با چهره های غمگین برای حضور در مراسم و خداحافظی با او به سالنی که در نظر گرفته شده بود آمدند. سخنرانی و باقی کارها انجام شد و زمانی که جمعیت قصد حرکت به سمت محل تدفین را داشتند، ناگهان این مرد به جایگاه آمد و شروع به صحبت کرد.

حاضرین از وحشت فریاد زده و برخی پا به فرار گذاشتند که در همین حین او از آنها درخواست خونسردی و ماجرا را برایشان تعریف کرد و گفت که میخواست بداند اگر روزی از دنیا رفت، دیگران چقدر برایش ناراحت می شوند و چه کسانی اشک خواهند ریخت.

پس از این صحبت ها، بسیاری از افراد از این اقدام او ناراحت شده و اعتراض کردند اما در نهایت ماجرا ختم به خیر شد و تنها چیزی که ماند، خاطره ای شاید خنده دار و سوژه ای داغ برای خبرگزاری ها بود.

کدخبر: 137598 تاریخ انتشار