مثلث مطرح و شناخته شده پرسپولیس روی هم رفته در لیگ بیست و یکم ۳۱ پاس گل و ۱۲ گل به ثمر رساندند در حالی که در فصل جاری عملکرد ناامیدکننده‌ای در مجموع داشته‌اند.

به گزارش منیبان؛ سه ضلع مهم خط میانی پرسپولیس هنوز نتوانسته اند انتظارات را برآورده کرده و همچون فصل گذشته خوش بدرخشند.فصل گذشته ستاره لیگ یک بازیکن باتجربه بود. سعید صادقی ۲۸ ساله در این فصل حسابی سروصدا کرد و به سوژه اصلی نقل‌وانتقالات هم تبدیل شده است. بازیکنی که اگر نبود، شاید تیم قلعه‌نویی بعد از کسر امتیاز باید رده‌های پایین‌تری را برای خودش متصور می‌شد. ۷ گل و ۱۴ پاس گل یک آمار فوق‌العاده از هافبک سیرجانی‌هاست. تیمی که ۳۷ گل زده داشت و صادقی روی ۲۱ گل این تیم تاثیر مستقیم داشت و البته در بعضی از گل‌های دیگر هم می‌توان ردپای او را دید. صادقی در کل در این فصل ۵۰ شوت به سمت دروازه حریفان زد و میانگین ۲.۴ پاس کلیدی در هر بازی داشت. مهدی ترابی نیز در لیگ بیست و یکم عملکرد درخشانی داشت و توانست در ترکیب پرسپولیس ۴ گل بزند و ۱۱ پاس گل بدهد.

در لیگ ۲۱، سعید صادقی روی ۲۱ گل و مهدی ترابی روی ۱۵ گل تیم های خود تاثیر مستقیم داشتند. سعید صادقی ۷ گل و ۱۴ پاس گل و مهدی ترابی، ۴ گل و ۱۱ پاس گل در مسابقات لیگ سال گذشته ثبت کردند و روی هم روی ۳۶ گل تیم های خود تاثیر مستقیم داشته‌اند. سروش رفیعی نیز در سپاهان اصفهان، ۶ پاس گل داد و یک گل زد تا نقش تأثیرگذاری داشته باشد.به عبارت دقیق‌تر این مثلث مطرح و شناخته شده روی هم رفته در لیگ بیست و یکم ۳۱ پاس گل و ۱۲ گل به ثمر رساندند در حالی که در فصل جاری عملکرد ناامیدکننده‌ای در مجموع داشته‌اند. مهدی ترابی، سعید صادقی و سروش رفیعی روی هم رفته در لیگ ۲۲ فقط  ۷ پاس گل داده و ۲ گل هم زده‌اند! این آمار خوبی برای ۳ ستاره تکنیکی و پاسور پرسپولیس نیست و پرسپولیس اگر می‌خواهد در پایان فصل جشن قهرمانی بگیرد باید مهدی ترابی، سعید صادقی و سروش رفیعی آماده‌تری را در ترکیب خود داشته باشد.البته این ۳ بازیکن تأثیرگذار هنوز فرصت دارند که در ادامه فصل آمار خود را بهتر از قبل کرده و به موفقیت تیم خود نیز کمک بیشتری کنند.

کدخبر: 137600 تاریخ انتشار