«نفت مسجدسلیمان» 6 ماه است که پیروز نشده، ولی از زمان حضور عنایتی هم فقط یک باخت داشته است.

به گزارش منیبان، پرسپولیس این هفته میزبان نفت مسجدسلیمان است. تیمی که در منطقه قرمز جدول قرار دارد و هفته گذشته با تساوی مقابل صنعت‌نفت آبادان توانست سرانجام از قعر جدول فرار کند. در حالت نرمال، شکست دادن چنین تیمی برای پرسپولیسِ مدعی قهرمانی نباید کار دشواری باشد. نفت اما با حضور رضا عنایتی متحول شده و به سادگیِ قبل شکست نمی‌خورد. تیمی که در 4 بازی اخیرش فقط مغلوب استقلال شده است.

6 ماه بدون برد!

نفت مسجدسلیمان فصل را با برد شروع کرده بود. دومین و آخرین برد این تیم در هفته پنجم به دست آمد. دیداری که در نوزدهم شهریورماه برگزار شد و این تیم نفت را در آبادان شکست داد. از آن روز تا به حال، مسجدسلیمانی‌ها هنوز رنگ برد را در لیگ برتر ندیده‌اند. در 15 دیدار اخیر، نفت فقط 4 امتیاز کسب کرده که حاصل 4 تساوی بوده است.

چشمک عنایتی به معجزه!

رضا عنایتی در حالی به نفت مسجدسلیمان پیوست که این تیم 10 تا از 11 بازی آخرش را باخته بود. نفت در این بازه زمانی 31 گل خورده بود. با حضور عنایتی اما، روند این تیم تغییر کرد. نفت در 4 بازی با عنایتی، فقط یکی را باخت و در 3 تا از 4 بازی گلی هم نخورد. نمایشی که باعث شده در جدول لیگ از زمان حضور عنایتی، نفت قعرنشین نباشد و در رتبه سیزدهم جای دارد.

حتی زدن گل اول هم تضمینی نیست!

نفت مسجدسلیمان در 3 بازی از این فصل، گل اول مسابقه را زد که فقط در یکی از این مسابقات برنده شد. آماری که باعث شد نفت ضعیف‌ترین تیم لیگ بعد از زدن گل اول هم باشد. یک تساوی و یک شکست، دیگر نتایج نفت بعد از زدن گل اول بود. نفتی‌ها تنها کام‌بک فصل‌شان را در بازی رفت مقابل همین پرسپولیس متحمل شدند. دیداری که با گل دقیقه یازدهم سامان نریمان‌جهان پیش افتادند ولی لوکادیا 2 گل زد و پرسپولیس پیروز مسابقه شد. نفت در این فصل یک کام‌بک هم زد. نفت مسجدسلیمان در مقابل نفت آبادان خیلی زود گل خورد اما در ادامه با گل‌های رضا دهقانی و پیمان رنجبری، موفق به شکست حریف شد. 

شوت‌زن‌ترین بازیکن فصل مقابل پرسپولیس!

در این 20 هفته‌ای که از فصل 02-1401 گذشته، هیچ بازیکنی به اندازه شرزود تمیروف و رضا دهقانی شوت نزده است. رضا دهقانی، وینگر نفت مسجدسلیمان به طور میانگین در هر بازی 3.0 شوت زده. بازیکنی که به همراه پیمان رنجبری، بهترین بازیکنان این فصل نفت هم هستند. دهقانی در این فصل 3 گل زده، 3 پاس‌گل داده و معدل نمره 6.84 را از متریکا دریافت کرده است.

14 گل خورده در دقایق پایانی!

نفت مسجدسلیمان در 15 دقیقه پایانی مسابقات این فصل یک آمار عجیب از خود به جای گذاشته است. نفت در این بازه زمانی، 14 گل خورده است. یعنی بیشتر از تعداد کل گل‌های خورده 4 تیم در این فصل. تعداد گل خورده هیچ تیمی در این بازه زمانی حتی دو رقمی هم نیست که نفت این تعداد گل را در پایان مسابقات دریافت کرده است.

کدخبر: 141491 تاریخ انتشار