شرکت بهره بردارى مترو تهران و حومه، برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان در روز‌های پایانی سال، تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده است.

به گزارش منیبان؛ مسعود درستی، مدیرعامل شرکت بهره بردارى مترو تهران و حومه گفت: شرکت بهره برداری مترو بمنظور افزایش ظرفیت جابه‌جایی مسافر در روز‌ها و هفته‌های پایانی سال در همه خطوط مترو، برنامه‌های استقبال از بهار 1402 را اجرا می‌کند.

مسعود درستی گفت: شرکت مترو، تسهیلات ویژه‌ای را در پنج‌شنبه آخر سال در خط یک مترو به ویژه در ایستگاه‌های شاهد و حرم مطهر در نظرگرفته است.

مدیرعامل شرکت بهره بردارى مترو تهران و حومه افزود: گروه‌های تعمیراتی مترو برای رفع نواقص احتمالی در ایستگاه‌ها، مستقر شده و آماده انجام خدمات هستند.

مسعود درستی گفت: با شهرداری‌های مناطق برای زیباسازی فضا‌های بیرونی ایستگاه‌ها، هواکش‌های میان‌تونلی، پل‌های روگذر مجاور ایستگاه‌ها هماهنگی‌های شده، ضمن اینکه سرویس خارج از برنامه آسانسور‌ها و پله‌های برقی درحوزه تأسیسات مترو نیز در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت بهره بردارى مترو تهران و حومه افزود: فعال بودن پله‌های برقی و آسانسور‌ها برای خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به مسافران، روزانه رصد می‌شود تا در اینروز‌ها که با حجم بیشتری از مسافران روبه‌رو هستیم، بهترین خدمات ارائه شود.

مسعود درستی گفت: در ایستگاه‌هایی هم که نزدیک مراکزخرید قرار دارند و دارای بیشترین ورودی و خروجی مسافر هستند، با استقرار گروه‌های بیشتر، تلاش می‌شود تا نظم و انضباط در ورودی و خروجی ایستگاه‌ها ایجاد شود.

کدخبر: 141893 تاریخ انتشار