صبا راد، مجری سابق صداوسیما مدتی است که به یکی از بلاگرهای اینستاگرام تبدیل شده است و از راه تبلیغات درآمد بسیاری کسب می کند.

به گزارش منیبان، او با انتشار عکس هایی از تزریق فیلر لب و گونه صورتش خبر داد. تغییرات خانم مجری برای فالوورهایش بسیار جالب بود.

او درباره واکنش همسرش به تغییر چهره اش گفت: با یه اخم مردونه گفت ناز بودی نازتر شدی حس دختر بچه هایی رو داشتم که برای بار اول ابرو برداشتن دلم میخواست ببینم چی میگه که خداروشکر خوشش اومد.

مهریه جالب صبا راد

صبا راد در سال ۱۳۹۲ وقتی ۳۲ ساله بود با «مرتضی علی آبادی» ازدواج کرد اما این زندگی سه سال بیشتر دوام نداشت و در نهایت سال ۹۵ از هم جدا شدند خانم رهنما برای بار دوم سال ۱۳۹۶ در ۳۷ سالگی با «مانی رهنما» خواننده ۴۶ ساله ازدواج کرد ، قبل از اعلام خبر ازدوج عکس های مشترکی از آنها منتشر شده بود. مانی رهنما از ازدواج اول خود یک پسر بنام پارسا متولد ۱۳۸۰ دارد ، مهریه ازدواج او با خانوم راد یک آهنگ عاشقانه مورد تایید می باشد.

سن صبا راد

صبا راد متولد ۳۰ آبان ۱۳۵۹ است. فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته روانشناسی بالینی می باشد که در ۱۸ سالگی در فیزیوتراپی کشف استعداد شد و کار خود را با رادیو آغاز کرد.

کدخبر: 142984 تاریخ انتشار