نشست جنجالی براندازان در کلاب هاوس؛

نشست جنجالی افراد فعال در براندازی جمهوری شب گذشته در کلاب هاوس، با حضور شهرام همایون و محمد منظرپور و برخی از نزدیکان رضا پهلوی برگزار شد.

حجم ویدیو: 7.80M | مدت زمان ویدیو: 00:02:30 دانلود ویدیو

به گزارش منیبان، در این نشست که اکثریت حاضران آن را نزدیکان رضا پهلوی تشکیل می دادند شهرام همایون، از برانداز سرشناس و سلطنت طلب مشهور، در سخنانی جنجالی نشست جرج تاون را وسیله برای به حاشیه راندن حامد اسماعیلیون و مصی علینژاد دانست و از علی کریمی، گلشیفته فراهانی و نازنین بنیادی با عنوان نخودی یاد گرفت و دلیل دعوت مهتدی، تجزیه طلب معروف را به دلیل داشتن اسپانسر خارجی اعلام کرد.

در این نشست، شهرام همایون به اختصاص بودجه کلان آمریکا برای براندازی جمهوری اسلامی ایران و همچنین نقش رژیم سعودی در وقایع اخیر می پردازد و مدعی می شود امکان سازش وجود ندارد. 

او همچنین از استراتژی جدید تجزیه طلبان و همچنین دیدار یک فیلمساز با رابرت مالی پرده بر می دارد.

این حامی رضا پهلوی در بخشی از  سخنانش به نقش سبکه تلویزیونی ایران اینترنشنال می پردازد و ادعا می کند گروه موسوم به بچه های محلات ساخته این کانال مرتبط با رژیم سعودی است به همین دلیل هم کانال های برانداز دیگر این گروه را قبول ندارند. این صبحت های او با تایید محمد منظرپور خبرنگار سابق کانال های برانداز مواجه می شود. 

حجم ویدیو: 7.80M | مدت زمان ویدیو: 00:02:30 دانلود ویدیو
فایل ضمیمه: دانلود
کدخبر: 143311 تاریخ انتشار