نماینده مردم سبزوار در مجلس:

نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: آقای اژه‌ای نمی‌دانم که می‌دانید در مشهد، خراسان و سبزوار چه خبر است؟ انتظار است اجازه ندهید عدالت قربانی مطامع سیاسی عده‌ای خاص شود و اجازه ندهید در سیستم شما سر بچه‌های انقلابی را ببرند به دلیل اینکه در گروه و باند خاصی نیستند.

به گزارش منیبان،  علی اصغر عنابستانی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: از دولت آقای رئیسی بابت دیپلماسی فعالی که در حوزه همسایگی و کشورهای منطقه دارند تشکر می‌کنم به ویژه حصول توافق راهبردی با عربستان. لذا امیدوارم عربستان  فرصتی که جمهوری اسلامی ایران به آنها داده است را در مسیر صلح منطقه‌ای غنیمت بشمرد.

وی در ادامه در تذکری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی، اظهار کرد: جوجه‌ریزی در مرغداری‌ها به کمترین میزان خود رسیده است و در حوزه انتخابیه ما که قطب پرورش مرغ در کشور است حدود ۸۰ درصد جوجه‌ریزی کاهش پیدا کرده لذا اگر حمایت و تدبیر نکنید، اردبیهشت ماه سال آینده با بحران بزرگی برای تأمین گوشت مرغ مواجه خواهیم شد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آقای اژه‌ای نمی‌دانم که می‌دانید در مشهد، خراسان و سبزوار چه خبر است؟ انتظار است اجازه ندهید عدالت قربانی مطامع سیاسی عده‌ای خاص شود و اجازه ندهید در سیستم شما سر بچه‌های انقلابی را ببرند به دلیل اینکه در گروه و باند خاصی نیستند.

وی در ادامه تاکید کرد: همچنین هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) را به همه جان بر کفان وزارت اطلاعات تبریک می‌گویم. انتظار داریم مانند همیشه امور مهم و امنیتی کشور در اولویت این مجموعه باشد و به جای تمرکز در مسائلی که جزء وظایف وزارت اطلاعات نیست و کار آنها را به حاشیه می‌برد با یک سیاست جذب حداکثری در کشور به مسائل مهم امنیتی بپردازید.

منبع: ایسنا

کدخبر: 144238 تاریخ انتشار