سرمربی ایرانی شاغل در لیگ امارات، روزهای پرچالشی را پشت سر می‌گذارد.

به گزارش منیبان، هفته بیستم لیگ برتر امارات در حالی شب گذشته به پایان رسید که در یکی از دیدارهای مهم، الاتحاد کلبا با هدایت فرهاد مجیدی میزبان الوصل امارات بود و مجیدی در مقابل تیمی که سال‌های خوبی را در آن در نقش بازیکن گذرانده بود، در تلاش بود تا بتواند با کسب پیروزی، شگفتی‌ساز هفته لیگ امارات شود. شاگردان مجیدی به گل برتری هم دست پیدا کردند اما اعلام یک پنالتی جنجالی علیه الاتحاد کلبا باعث شد تا زردپوشان در رسیدن به 3 امتیاز خانگی ناکام باشند. فرهاد مجیدی به شدت نسبت به تصمیم داور مسابقه معترض بود و با استفاده از تلفن همراه سعی داشت تا صحنه جنجالی رخ داده را به داور مسابقه نشان بدهد که این حرکت سرمربی ایرانی باعث شد تا داور مسابقه او را با کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج کند تا در یک شب جنجالی و پرماجرا و در شرایطی که در واپسین لحظات مسابقه، یک ضربه پنالتی را هم کلبایی‌ها از دست دادند، شاگردان مجیدی با تساوی 1-1 در خانه مقابل الوصل کارشان را به پایان ببرند؛ این نتیجه باعث شد تا مجیدی نتواند در مقابل تیم سابق خود جشن پیروزی بگیرد و به مانند بازی رفت، به تساوی رضایت داد.

طلسم 4 هفته‌ای الاتحاد کلبا در کسب پیروزی

پیشنهاد ویژه

شاگردان مجیدی بعد از آنکه توانستند در هفته شانزدهم لیگ برتر امارات با 2 گل از سد الظفره امارات بگذرند، دیگر طعم پیروزی را نچشیده‌اند و اتفاقات جنجالی باعث شده تا الاتحاد کلبا 4 بازی متوالی را بدون برد پشت سر بگذارد. بعد از مصاف با الظفره، در یک بازی که حدود (10+90) دقیقه طول کشید و در حالی‌که توانسته بودند در وقت‌های اضافی گل تساوی را بزنند، مقابل العین با نتیجه 3 بر 2 شکست خوردند تا یک امتیاز ارزشمند برای الاتحاد کلبا از بین برود. زردپوشان بعد از مصاف با العین، مقابل شباب‌الاهلیِ صدرنشین شکست خوردند و در بازی اخیر مقابل دیبا و الوصل هم شاگردان مجیدی از 6 امتیاز ممکن فقط 2 امتیاز به‌دست آورده‌اند. نکته مهم درباره الاتحاد کلبا، ناکامی در حفظ پیروزی به‌دست آمده است؛ به‌طوری که زردپوشان در 2 بازی اخیر همواره گل برتری را به‌ثمر رسانده‌اند اما در حفظ 3 امتیاز ناکام بوده‌اند!

حمایت ویژه مدیران باشگاه؛ «مجیدی» رکورد می‌شکند؟

الاتحاد کلبا فصل گذشته در 26 مسابقه توانست 28 امتیاز به‌دست آورد و در جایگاه دهم جدول رده‌بندی لیگ برتر امارات ایستاد اما حالا شاگردان فرهاد مجیدی در پایان هفته بیستم، با کسب 26 امتیاز در رتبه هشتم جدول هستند. 6 هفته سرنوشت‌ساز در مقابل زردپوشان است که کسب 2 امتیاز می‌تواند باعث شکسته شدن رکورد امتیازی فصل گذشته شود.

شاگردان مجیدی البته برای شکستن رکورد بیشترین امتیاز به‌دست آمده برای الاتحاد کلبا در تاریخ لیگ برتر امارات کار سختی را در پیش دارند. زردپوشان در سال 20-2019 توانسته بودند 39 امتیاز به‌دست آورند و در رتبه هشتم کارشان را به پایان رسانده بودند. کسب 13 امتیاز 18 امتیاز ممکن، مسیر دشواری است که در مقابل الاتحاد کلبا برای حمله به رکورد تاریخی وجود دارد.

مدیران باشگاه الاتحاد کلبا البته از روند نتیجه‌گیری تیم‌شان و عملکرد این تیم در فصل جاری لیگ برتر امارات رضایت دارند. محمد مطر، نایب‌رئیس باشگاه الاتحاد کلبا با ابراز رضایت از عملکرد زردپوشان در بازی شب گذشته مقابل الوصل گفت: «ما تیم برتر زمین بودیم اما داور ستاره این دیدار بود! او با تصمیمات خود، فضای بدی بین بازیکنان ایجاد کرد و در حق ما بی‌عدالتی رخ داد. با برگشت پنالتی الوصل به ما ظلم شد و به نظرم داور در قضاوت این مسابقه ناموفق بود» نایب‌رئیس باشگاه اتحاد کلبا با تایید احتمال ادامه همکاری با فرهاد مجیدی در فصل آینده لیگ برتر امارات گفت: «او به احتمال 99 درصد می‌ماند».

کدخبر: 145870 تاریخ انتشار