عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید عواملی که در زمینه عدم پرداخت مطالبات به حق فرهنگیان و مابه‌التفاوت رتبه بندی آنان در پایان سال ۱۴۰۱ کوتاهی کرده‌اند، شناسایی و دولت برخورد قاطی با آنان داشته باشد.

به گزارش منیبان، محمدمهدی زاهدی درباره رتبه بندی معلمان اظهار کرد: درخصوص روش و مکانیزمی که در رتبه بندی معلمان به کار برده شده واقعا جای نگرانی وجود دارد.

او ادامه داد: آئین نامه اجرایی نظام رتبه بندی باید بازنگری شود و نقاط ضعف رفع و نقاط مثبت آن را نیز تقویت کنیم.  

پیشنهاد ویژه

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید عواملی که در زمینه عدم پرداخت مطالبات به حق فرهنگیان و مابه‌التفاوت رتبه بندی آنان در پایان سال ۱۴۰۱ کوتاهی کرده‌اند، شناسایی و دولت برخورد قاطی با آنان داشته باشد.

او به وزارت آموزش و پرورش توصیه کرد: برنامه‌ریزی‌های دقیقتر و بهتری را درخصوص موضوع رتبه‌بندی داشته باشد و نارضایتی بوجود نیاورد زیرا اکنون هم قانون و هم بودجه لازم در این زمینه وجود دارد و دلیلی برای ایجاد نارضایتی وجود ندارد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس تاکید کرد: کمیسیون آموزش و تحقیقات بعد از شروع کار مجلس در سال جدید این موضوع را در دستور کار قرار خواهد داد تا حقی از فرهنگیان تضییع نشود./ ایسنا

کدخبر: 147144 تاریخ انتشار