سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت «i۲۴NEWS» در جریان حضور در مرزهای شمالی اراضی اشغالی مدعی شد: اسرائیل درصدد تشدید تنش نیست و به دنبال حفظ وضعیت ثبات امنیتی در تمامی جبهه‌ها است.

به گزارش منیبان، آویخای ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت «i۲۴NEWS» در جریان حضور در مرزهای شمالی اراضی اشغالی مدعی شد: اسرائیل درصدد تشدید تنش نیست و به دنبال حفظ وضعیت ثبات امنیتی در تمامی جبهه‌ها است.

ادرعی افزود: اسرائیل خواهان تشدید تنش نیست، ما می‌خواهیم ماه رمضان در فضای واقعی رمضان سپری شود و تدابیر مدنی برای تحقق این امر را اتخاذ کرده‌ایم، با این حال هیچ گونه نقض امنیتی را تحمل نخواهیم کرد.

وی درباره حملات موشکی از خاک لبنان و غزه به اراضی اشغالی نیز گفت: در غزه مسؤولیت متوجه جنبش حماس است؛ چراکه این جنبش آنجا را مدیریت می‌کند. ارزیابی ارتش این است که حملات از جنوب لبنان نیز توسط طرف‌های وابسته به حماس انجام شده و دولت لبنان مسؤول آن است.

ادرعی ادامه داد: ما برای تمامی احتمالات آماده می‌شویم و به همین دلیل ارتش درحال تقویت نیروها و حضورش در مرزهای شمالی (مرز لبنان) است.

وی در ادامه در واکنش به انتقادات صهیونیست‌ها از ناتوانی ارتش رژیم اسرائیل در دفع حملات مقاومت فلسطین و ضعف در پاسخ به این حملات نیز ادعا کرد: ارتش اسرائیل حملات گسترده‌ای علیه اهداف حماس در غزه انجام داد و تمامی حملات قوی بودند و حماس باید هزینه نقض‌های امنیتی را بپردازد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی درحالی مدعی شده است این رژیم به دنبال تشدید تنش نیست که مسجد الاقصی طی چند روز اخیر با یورش‌های مداوم نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست مواجه بوده است؛ اقدامی که منجر به تشدید تنش در اراضی اشغالی شده و محکومیت‌های بین‌المللی گسترده و همچنین پاسخ مقاومت فلسطین با انجام حملات موشکی به اراضی اشغالی را به همراه داشته است./ ایسنا

کدخبر: 148642 تاریخ انتشار