در خرم آباد رخ داد؛

فرمانده انتظامی استان، از شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو با 21 فقره سرقت در شهرستان خرم آباد خبر داد.

به گزارش منیبان؛ سردار یحیی الهی، فرمانده انتظامی استان گفت: در پی وقوع سرقت محتویات خودرو در شهرستان خرم آباد، پیگیری موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی، باند 3 نفره سارقان حرفه‌ای قطعات و محتویات خودرو را در شهرستان خرم آباد شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان لرستان تصریح کرد: ماموران با هماهنگی قضایی متهمان را در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاه شان دستگیر و با بررسی شیوه و شگرد سرقت‌ها در نهایت در مواجهه با ادله پلیس وبازسازی صحنه های سرقت، به 21 فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو اعتراف کردند.

رئیس پلیس استان لرستان خاطر نشان کرد: متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

سردار الهی در پایان، ضمن هشدار به سارقان که پلیس با اشراف اطلاعاتی و با قاطیعت با آنان برخورد قانونی خواهد کرد، به شهروندان توصیه کرد خودروی خود را به لوازم ایمنی و سایر وسایل تاخیری و بازدارنده تجهیز کنید و هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

کدخبر: 149271 تاریخ انتشار