پیشکسوت استقلال گفت: خود ساپینتو باعث شد با او دشمن شوم.

به گزارش منیبان؛ حسن روشن، بازیکن اسبق استقلال درباره شرایط این روزهای استقلال اظهار داشت: قبلا هم گفته بودم که وقتی قایدی راه بیفتد استقلال هم راه می‌افتد. آن زمان که این بچه به دبی رفت گفتم که آنجا نمی‌تواند موفق باشد و بعد هم که به ایران برگشت هم تا مدتی با شرایط خوب فاصله داشت اما حالا دوباره راه افتاده و تیم را هم دنبال خودش می‌کشد.جالب تر این است که وقتی یامگا جلو می‌آید قایدی بهتر هم بازی می‌کنند. به نظر من نباید یامگا را به عقب ببرند چون هر وقت او به قایدی نزدیک می‌شود استقلال بهتر حریفش را تحت فشار می‌گذارد. یامگا هم دوست دارد حمله کند.

بازیکن قدیمی‌استقلال در ارتباط با مشکلات این روزهای باشگاه و موضوع حذفش از آسیا خاطرنشان کرد: بازیکنان نباید به این مسائل گوش کنند. باید فکر کنند که این مسائل حل می‌شود و باید بروند تا قهرمانی. چون اگر استقلال مشکلش برای آسیا رفتن حل شود و آنها قهرمان نشوند آن وقت داغ این روزها بر دلشان می‌ماند. بنابراین نباید خودشان را درگیر کنند.

حسن روشن که پیش از این اغلب اوقات جزو منتقدین ساپینتو بود در ارتباط با عملکرد این مربی درون و بیرون از مستطیل سبز توضیح داد: خوشحالم که ساپینتو دیگر بیرون از زمین حرکت خاصی انجام نمی‌دهد. خوب بود که از اول به همین شکل رفتار می‌کرد، آن وقت ما را هم دشمن خودش نمی‌کرد.

بازیکن قدیمی‌استقلال ادامه داد: از طرفی استقلال هم خوب بازی می‌کند که جای امیدواری است. این می‌تواند شرایطی را فراهم کند که استقلال در ادامه این ۵ بازی نتایجی بگیرد که در نهایت منجر به قهرمانی اش شود اما کار خیلی سخت است.

وی در این باره که چه تیمی‌بین استقلال، سپاهان و پرسپولیس بیشتر مستحق قهرمانی است گفت: از قدیم گفته‌اند از تیمی‌که می‌ترسد، بترسید. الان سپاهان و پرسپولیس مشکل خاصی ندارند و این باعث می‌شود مثلاً با شرایط عادی به کارشان ادامه دهند اما استقلال با توجه به فشارهایی که روی باشگاه و بازیکنانش وجود دارد هر روز بهتر کار می‌کند. با این همه فکر می‌کنم با نزدیکی امتیازات سه تیم و بازی رودرروی استقلال و پرسپولیس برنده این دربی قهرمان این فصل خواهد بود.

وی در این باره که سپاهان در حد تیم قهرمان بازی می‌کند یا نه تصریح کرد: حداکثر قدرت سپاهان همین قدر است آنها تا همین جا هم خوب جلو آمده اند و اندازه و سقف شان همین است ولی استقلال و پرسپولیس بیشتر بوی قهرمان می‌دهند. برای همین اگر اصفهانی ها قهرمان نشوند آنقدر ناراحت نخواهند شد که طرفداران استقلال و پرسپولیس غصه می‌خورند.

روشن همچنین درباره قرارداد بازیکنان استقلال گفت: ما از یک طرف خوشحالیم که برنده می‌شویم چون استقلال در نهایت قهرمان می‌شود اما از یک طرف ناراحتیم چون این بازیکنان وقتی با قهرمانی به پایان فصل برسند توقع مالی‌شان هم بالاتر می‌رود. آن وقت کار استقلال سخت تر می‌شود. یا باید از الان به فکر وضعیت مالی باشگاه باشند یا اینکه شاید در پایان فصل تعدادی از این بچه ها از تیم جدا شوند که این ممکن است به تیم لطمه بزند.

کدخبر: 149361 تاریخ انتشار