مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران:

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران گفت: تا ۱۰ روز دیگر ۴۰ دستگاه اتوبوس نو پلاک گذاری و تا اواسط اردیبهشت ماه وارد ناوگان می‌شود.

به گزارش منیبان؛ مهدی علیزاده، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: با همکاری بخش خصوصی تا اواسط اردیبهشت ماه ۴۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران افزوده می‌شود.

او با اشاره به اورهال بخش دیگری از اتوبوس‌ها نیز گفت: به بازسازی اتوبوس‌ها سرعت بخشیده شده و تا پایان شهریور ماه ۵۰۰ دستگاه دیگر نیز اورهال و بازسازی می‌شود همچنین تا پایان امسال ۲ هزار دستگاه وارد ناوگان می‌شود، تعهدی هم وزارت کشور در خصوص اضافه شدن اتوبوس‌ها دارد که در صورت تحقق به این تعداد اضافه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی شهر تهران ادامه داد: طبق قولی که داده بودیم توسعه حمل‌ و نقل اولویت مدیریت شهری در سال جدید است که در سالروز تاسیس شرکت اتوبوسرانی که ۶۷ سال از آن می‌گذرد این نوید را می‌دهیم که در روزهای آغازین سال جدید با ورود ۴۰ دستگاه اتوبوس نسبت به نوسازی این ناوگان اقدام کردیم.

به گفته او، برنامه ما در شرکت واحد این است که از مجموعه بخش خصوصی استفاده کنیم. در حوزه تولید نیز از شرکت‌های داخلی برای خرید ناوگان استفاده ‌می‌کنیم همچنین در صورت ابلاغ منابع در ۶ ماه اول سال ۵۰۰ دستگاه وارد ناوگان می‌شود.

علیزاده خاطرنشان کرد: این دستگاه‌هایی که خریداری می‌شود طبق برنامه ریزی و مدل مالی به بخش خصوصی تحویل داده خواهد شد و با هر مجموعه‌ای که ظرفیت این را دارد که بر اساس مقررات ما عمل کند قرارداد بسته خواهد شد تا سرعت خدمت رسانی بیشتر شود و معطل شدن مردم در ایستگاه‌ها به حداقل برسد.

کدخبر: 150454 تاریخ انتشار