وزیر دفاع دولت صنعا گفت: طی هشت سال جنگ کشورهای ائتلاف عربی زمانی که در تحقق یک دستاورد نظامی در جبهه‌های جنگ شکست می‌خوردند و شکست‌های پیاپی را تجربه می‌کردند برای به دست آوردن زمان و بازسازی وضعیت خود درخواست آتش‌بس را می‌دادند.

به گزارش منیبان از شبکه خبری المیادین، محمد ناصر العاطفی، وزیر دفاع دولت صنعا گفت: طی هشت سال جنگ کشورهای ائتلاف عربی زمانی که در تحقق یک دستاورد نظامی در جبهه‌های جنگ شکست می‌خوردند و شکست‌های پیاپی را تجربه می‌کردند برای به دست آوردن زمان و بازسازی وضعیت خود درخواست آتش‌بس را می‌دادند.

وی افزود: طی دوره‌های آتش‌بس ائتلاف متجاوز عربستان به اداره سیاست‌ها و ایجاد بحران‌های انسانی علیه ملت یمن که به هیچ کشوری تجاوز نکرده، متوسل می‌شد. اگر کشورهای ائتلاف عربی به فکر تشدید درگیری‌ها باشند حتما شکست خواهند خورد. صنعا ابزارها و روش‌های استراتژیک مهمی دارد که می‌تواند از طریق تمام کسانی که ملت یمن را محاصره می‌کنند و به قتل می‌رسانند ادب کند.

العاطفی گفت: در صورتی که کشورهای ائتلاف عربستان به توافق عمل کردند از آن بهره خواهند برد و اگر با فشارهای خارجی به حیله‌گری و تشدید تنش ادامه بدهند شکست خواهند خورد.

وی گفت: رهبری انقلاب و شورای عالی سیاسی درباره بندهای محوری که به نفع ملت یمن است با طرف‌های دیگر مذاکره می‌کنند./ ایسنا

کدخبر: 151758 تاریخ انتشار