پیشکسوت پرسپولیس باز هم علیه وحید قلیچ موضع گرفت.

به گزارش منیبان؛ ناصر محمدخانی بعد از رفتن وحید قلیچ به محل تمرین استقلال علیه او موضع گرفت، درباره اینکه قلیچ با او قهر کرده، گفت:قهره؟ آخه کی هست که با من قهر باشد و اصلا او را تحویل نمی‌گیرم که بخواهد قهر باشد! به قول علی پروین می‌گوید ناصر اصلا تحویلش نگیر که این‌ها گنده می‌شود. این‌ها کوچیک هستند و این‌ها را نباید اصلا جواب‌شان را بدهند. خیلی از پیشکسوتان و هواداران گفتند ناصرخان تو کجا و این کجا و اصلا با او دهان به دهان نشو. اصلا نباید جواب این.... را داد و اگر جوابش را بدهی فکر می‌کند بزرگ شده است.

محمدخانی درباره اینکه این نگرانی هم وجود دارد که با توجه به دورهمی یا بازی‌هایی که معمولا بین پیشکسوتان انجام می‌شود اگر بیاید و همدیگر را ببینید اتفاق بدی بیفتد، گفت:بیاید دورهمی پیشکسوت؟ او ... غلط می‌کند بیاید! علی پروین اصلا او را دیگر هرگز راه نمی‌دهد. پیشکسوتی که علیه ما و پرسپولیس حرف بزند چرا باید بیاید؟ شاهین بیانی هم خوب جوابش را داد و گفت ما به اندازه پیشکسوت داریم و نیازی به این آدم نداریم و بفرما آقا! این دنبال دیده شدن است چون فراموش شده. میخواهد مطرح شود.من کسی نیستم اما کسی که می‌خواهد بزرگ شود این رفتار را می‌کند و به آدم های بزرگ گیر می‌دهد، مثل آقای پروین. این دنبال مطرح شدن است. او فراموش شده و می‌خواهد دیده شود. علی پروین می‌گوید جواب این افراد را نباید داد تا بمانند در خماری.به خدا همین پرسپولیس که او را آوردم به عنوان مربی دروازه‌بانان من آوردمش. با علی آقا صحبت کردم و گفتم او آنجا با مشکل مالی سختی مواجه است. بگذارید بیاید کنار خودمان. علی آقا گفت به او بگویم مثل دهه شصت نیست که بخواهد مسخره بازی در بیاورد و مشکل ایجاد کند. شوخی کند و با این دعوا کند و آن یکی را اذیت کند سریع ردش می‌کنم برود. اگر بیاید آهسته بیاید و آهسته برود و به کسی کار نداشته باشد. به وحید گفتم و آمد. آمد و شد مربی دروازه‌بانان. آخه ... من تو را آوردم مربی گلرهای پرسپولیس بعد اینطور رفتار می‌کنی؟ بعد پول نداشت و به علی آقا گفتم و برایش قرارداد بست و با آن پول رفت تهرانسر خانه گرفت. الان هم می‌گوید من از پرسپولیس هنوز اجاره نشین هستم، در صورتی که همان خانه تهرانسر را همین الان اجاره داده است. بابا پیش کسی حرف بزن که از زندگی‌ات خبر نداشته باشد. زشت است این رفتارها و آبروی خودت را نبر و بیشتر از این خودت را کوچک نکن. یک خانه تو تهرانسر و یک خانه هم در مرزداران! بعد می‌گویی علی پروین برایم کاری نکرد؟ تو هر چی داری از پرسپولیس و علی پروین. یادت رفته شبانه می‌رفتی خانه علی آقا و می‌گفتی خانه راهم نمی‌دهند و علی آقا 2 تومن 2 تومن بهت می‌داد؟ به خدا می‌رفت نصفه شب خانه علی آقا. 

محمدخانی در پایان گفت: بگذار یک چیز دیگر هم بگویم. شنیدم می‌گوید دوران بازیگری من عقاب آسیا بودم! هه ههه تو عقاب آسیا بودی؟ تو کفتر چاهی هم نیستی. والله که همین الان کیفیت گلرها دسته پایین تر هم از آن دوران تو بیشتر است و علی آقا به تو حال داد وگرنه ... الله اکبر. عقاب آسیا اول بهروز سلطانی بود که با عملکرد خودش باعث قهرمانی تیم در آسیا شد و بعدش هم خدا حفظ کند احمدرضا عابدزاده را. بابا همین بیرانوند با یک دست بهتر از تو است. تو عقابی؟ تو کفتر چاهی هم نیستی!

کدخبر: 152977 تاریخ انتشار