پیشکسوت استقلال معتقد است قرارداد ساپینتو باید پیش از اتمام فصل تمدید شود.

به گزارش منیبان؛ داریوش یزدانی هم مثل سایر استقلالی‌ها معتقد است که برخورد توپ به دست گولسیانی، پنالتی بوده است:"  به هر حال هر تصمیم اشتباهی در دربی می‌تواند بحث‌برانگیز باشد و در نتیجه بازی تاثیر بگذارد، حتی می‌تواند سرنوشت قهرمان را هم هم تحت شعاع قرار دهد. با توجه به تغییراتی که کمیته داوران فیفا در سال ۲۰۲۱-۲۰۲۰ انجام دادند هند دربی پنالتی بود."

یزدانی یکی از حامیان تمدید قرارداد استقلال با ساپینتو است:" اعتقاد دارم که استقلال با ساپینتو هنوز در حال پیشرفت است و چنانچه قرارداد این مربی را هر چه سریعتر تمدید کنند و به نیمکت تیم ثبات دهند قطعا استقلال باکیفیت‌ترین تیم لیگ در سال آینده خواهد شد و شانس موفقیت در آسیا با ساپینتو بیش از گذشته خواهد بود البته که قرارداد بازیکنان استقلال هم باید تمدید شود و این تیم نیاز به ثبات مدیریتی هم دارد."

دلیل حمایت یزدانی از ساپینتو، عملکرد استقلال زیر نظر سرمربی پرتغالی است:" استقلال در هر دو فاز دفاعی و هجومی، عملکرد خوبی داشته و همچنان در حال پیشرفت است. کیفیت بازی ترکیبی در زمین خودی و‌ انتقال بازی مالکانه به زمین حریف و تنوع در خلق موقعیت گلزنی از ویژگیهای استقلال این فصل است. در فاز دفاعی تیم کیفیت خوبی در پرس در تمام نقاط زمین از خود نشان داده که بیانگر قدرت بدنی تیم است. اما نقطه ضعف اصلی در لحظه انتقال به دفاع، ضعف بازیکنان در دفاع فردی یک در مقابل یک است."

کدخبر: 153006 تاریخ انتشار