تمرینات تیم استقلال که بعد از تساوی در برابر صنعت نفت به مدت 48 ساعت تعطیل شده بود، روز گذشته در زمین کمپ حجازی از سر گرفته شد.

به گزارش منیبان؛ تساوی در برابر صنعت نفت شانس تکرار قهرمانی استقلال در این فصل از رقابت ها را خیلی کم کرد تا جایی که حتی دو پیروزی در برابر مس و تراکتور هم شاید منجر به قهرمانی آبی ها نشود، با این حال ریکاردو ساپینتو روی جدیت در تمرینات برای دو بازی پایانی لیگ برتر تاکید ویژه ای دارد و از تصاویر پیداست، روز گذشته آبی ها در تمرین جدی بودند و به گونه ای تمرین کردند که گویی هنوز هم از مدعیان اصلی قهرمانی به حساب می آیند.

این بهترین تدبیر از سوی ریکاردو ساپینتو و بهترین تصمیم از سوی بازیکنان استقلال است. حتی اگر بازی های خوب در دو هفته پایانی و کسب 6 امتیاز منجر به کسب قهرمانی در این فصل از بازی ها نشود، دست کم موجب می شود که استقلال فصل را با شایستگی به پایان ببرد و از همه مهمتر با روحیه ای خوب وارد بازی های جام حذفی شود. نکته مهم که نباید از سوی آبی ها فراموش شود، مس رفسنجان و تراکتور دو تیم خوب و با کیفیت این فصل از بازی های لیگ برتر هستند و اگر برای بازی در برابر این تیم ها خوب تمرین نکند، به طور حتم باز هم امتیاز از دست خواهد داد. در فوتبال وقوع هر اتفاقی محتمل به نظر می رسد و بهترین تصمیم در فوتبال جدیت تا لحظه ای است که هنوز شانس وجود دارد. از بین پرسپولیس، سپاهان و استقلال دو تیم جام را لمس نخواهند کرد که این چیزی از ارزش های فنی دو تیم کم نمی کند. در مورد استقلال باید گفت؛ به شرط اینکه در دو هفته پایانی به روزهای خوب برگردد و بازی ها را با شایستگی به پایان ببرد. دو هفته پایانی یک آزمون سخت برای ریکاردو ساپینتو و تیمش است و نشان خواهند داد آیا در روزهایی که شانس قهرمانی اشان کم شده ظرفیت بازگشت به روزهای خوب گذشته را دارند یا نه.

کدخبر: 153990 تاریخ انتشار