نماینده مردم چابهار در مجلس:

نماینده مردم چابهار گفت: فیش‌های نجومی برق، امان مردم بلوچستان را بریده است؛ به خصوص در شهرستان‌های نیک شهر و قصرقند، تعرفه‌ها به یکباره چند برابر شده است.

به گزارش منیبان، معین الدین سعیدی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: روز جهانی ماما را به جامعه خدوم ماماهای کشور تبریک عرض کرده و به راستی این عزیزان در کنار بهورزان و پرستاران، جهادگران عرصه سلامت هستند. قدرشان را بدانیم و برای ارتقاء شرایط معیشتی‌شان بکوشیم.

وی در ادامه اظهار کرد: فیش‌های نجومی برق، امان مردم بلوچستان را بریده است؛ به خصوص در شهرستان‌های نیک شهر و قصرقند، تعرفه‌ها به یکباره چند برابر شده است. از طرفی مشکلات آب و برق در برخی روستاها و شهرهای حوزه انتخابیه طاقت مردم را طاق کرده است. از محرابیان که به حق نگین وزرای کابینه است تقاضا دارم برای رفع مشکل مردم اقدام جهادی کند.

پیشنهاد ویژه

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عدم وجود حتی یک تخت بیمارستان در چهار شهرستان قصرقند، کنارک، سرآباد و دشت یاری یعنی کم کاری تاریخی وزارت بهداشت. شرایط بسیار نامطلوب بیمارستان‌های چابهار و کنارک و کمبود دارو و پرستار در استان بیداد می‌کند. از وزیر بهداشت که نگاه ویژه به مناطق محروم دارد تقاضا دارم در این خصوص اقدام کند.

وی در ادامه خطاب به رئیس جمهور، بیان کرد: سفر هیأت اعزامی رهبر انقلاب و فرمایشات شفاف اخیر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت استان دامنه فاجعه جمعه خونین زاهدان را بیش از پیش مشخص کرد. از روسای قوا می‌خواهم با حضور در استان از خانواده شهدای آن روز تلخ دلجویی کنند.

وی افزود: محاکمه عاملان و آمران جمعه خونین مطالبه لایتغیر مردم غیور سیستان و بلوچستان است. این عاملان و آمران و سکوت‌کنندگان در برابر حادثه را نمی‌بخشیم و فراموش نخواهیم کرد.

منبع: ایسنا

کدخبر: 154059 تاریخ انتشار