ماهیت تلویزیون پاناسونیک LX800 ساده است، اما با گنجینه‌ای از امکانات هوشمند و دسترسی‌های جذاب، که در ظاهر یک نمایشگر خانگی وارد میدان شده است تا بدون آنکه آفتی برای حساب بانکیتان باشد، تصویری ناب را برایتان به نمایش بگذارد.

از خوبان محافل نمایشگرهای ارزان‌ قیمت 2022، می‌توان تلویزیون پاناسونیک LX800 را نام برد که مناسب برای نمایش فیلم و سریال می‌باشد و در قالب نمایشگر خانگی پا به عرصه رقابت گذاشته است و کارش با کیفیت تصویر 4K که از خود نشان می‌دهد، عالی بوده و تصویری بسیار نزدیک به واقعیت را ایجاد می‌نماید. تلویزیون LX800 کاملاً اسمارت است و از زبان فارسی هم به دلیل مونتاژ شدن در کشور چین پشتیبانی می‌کند و برای ما ایرانی‌های کابرد بسیاری دارد.

ماهیت تلویزیون پاناسونیک LX800 ساده است، اما با گنجینه‌ای از امکانات هوشمند و دسترسی‌های جذاب، که در ظاهر یک نمایشگر خانگی وارد میدان شده است تا بدون آنکه آفتی برای حساب بانکیتان باشد، تصویری ناب را برایتان به نمایش بگذارد.

ظاهر کلی تلویزیون کاملاً خوش استایل و مدل امروزی کار شده است که از فریم باریک با حاشیه بسیار کم استفاده نموده‌اند و طراحی مناسبی را ایجاد کرده‌اند. وجود پایه‌های محکم دو شاخه‌ای در دو طرف، نمای کلی نمایشگر LED صفحه تخت را بیش از هر چیز جذاب نموده و به راحتی تمام سایزهای آن را روی خود ثابت نگه می‌دارند.

در این تلویزیون 4K پاناسونیک LX800 وضوح تصویری را داریم که در حال حاضر پرفروش‌ترین در بازار نمایشگرها می‌باشد و در کنار آن پنل IPS با زاویه دید گسترده را مشاهده می‌کنیم که نسبت به مدل‌های VA در این مورد برتری دارند. وجود نور پس زمینه مناسب Direct LED و همچنین کنترل هوشمند آن به صورت خودکار از نکات بارز این تلویزیون می‌باشد که از عمق رنگ 10 بیتی در رنگ دهی عالی استفاده کرده‌اند.

میزان صدای این میان رده در حد مطلوب و مرغوب است و به راحتی فضای بزرگی را پوشش می‌دهد و کنار آن پردازنده 4K Studio Colour Engine را همراه با خود دارد که کارش ارتقاء صدا و تصویر است. سیستم عامل Android با امکان اتصال به WiFi می‌تواند کلی دسترسی سریع و کاربردی را برای کاربران به همراه داشته باشد که قیمت تلویزیون پاناسونیک LX800 در قبال این همه امکانات به شدت ناچیز به نظر می‌رسد.

در صورتی که می‌خواهید در خصوص تفاوت تلویزیون پاناسونیک با رقبا بیشتر بدانید نگاهی به صفحه مقایسه تلویزیون شیائومی و پاناسونیک بیندازید در اینجا به شرح مفصل تفاوت‌های این دو برند و معرفی محبوب‌ترین مدل‌های آن‌ها پرداخته شده است که می‌تواند در خرید تلویزیون هوشمند جدید بسیار کمک‌کننده باشد. برای خرید تلویزیون شیائومی و پاناسونیک می توانید به وبسایت افرالند سر بزنید.

ظاهر مسرت بخش و شیک

در واقع باید گفت ظاهر تلویزیون LX800 انصافاً بد نیست و کلی جذابیت و دیزاین شیک را می‌توان در طراحی آن به وضوح مشاهده کرد، بدنه کاملاً محکم و از جنس پلاستیک نشکن کار شده است و خیلی پشت کار شلوغ نیست که پورت‌ها هم در این بخش گرد هم آمده‌اند. فریم دور صفحه نمایش باریک بوده و حاشیه در کمترین حال خود قرار گرفته است که یک پُون مثبت برای بیننده به حساب می‌آید که تمرکز بالاتری را روی صفحه به همراه دارد.

سایزبندی آن 55 65 75 اینچ است که شامل سایزهای پرفروش تلویزیون هستند و برای متراژهای مختلفی قابل استفاده هستند. وجود پایه‌ به حالت چنگکی در دو طرف پنل فرای ظرافتش، با استحکامی که در چنته دارند به راحتی تمام سایزها را روی خود ثابت نگه می‌دارند. ریموت کنترل هوشمند با ظاهری شیک و خوش دست از دیگر مزایای این مدل می‌باشد که کارکردن با آن بسیار راحت خواهد بود.

هنر خلق تصاویر بینظیر

کنتراست مناسب با نمایش جزئیات به صورت دقیق در تلویزیون 2022 پاناسونیک LX800 به واسطه HDR با نسخه‌های؛ HDR10, HDR10+, HLG, Dolby Vision انجام می‌شود که تجربه نوینی از تصویر و حالت سینمایی را به ارمغان می‌آورند و در کنار وضوح 2160×3840 پیکسلی شاهکار عالی را به تصویر می‌کشند. پنل IPS نیز کاری می‌کند با زاویه دید گسترده‌ای که در اختیار بیننده قرار می‌دهد، این امکان را برایش فراهم کند تا هر جایی که مایل است صندلی خود را قرار دهد.

نوع پس زمینه Direct LED به کمک فناوری HDR Bright Panel Plus کار نوردهی به صفحه نمایش را برعهده دارند و همچنین عمق رنگ 10 بیتی با تکنولوژی Hexa Chroma Drive تمام رنگ‌های اصلی و فرعی را به تصویر می‌کشند تا مجموعه تمام آن‌ها تصویری ناب را خلق کنند. پردازنده 4K Studio Colour Engine تصاویر Full HD, HD, 2K را به حد فورکی می‌رساند و به ارتقاء آن‌ها کمک می‌کند، البته رفرش ریت 60 هرتز هم خبر از حرکت مناسب در تصاویر برای تماشای فیلم و فوتبال دارد که با فناوری MEMC لرزش ناشی از حرکت نیز گرفته می‌شود و حرکت سریع و یکنواختی را تجربه خواهید کرد.

امکانات و قابلیت‌های کاربردی

توان صوتی در تلویزیون هوشمند پاناسونیک LX800 در حد 20 وات می‌باشد و برای یک میان رده باید گفت مقدارش کاملاً مناسب است که جوابگوی نیاز کاربران خواهد بود، مگر اینکه تصمیم بگیرند از نمایشگر برای محیط خیلی بزرگی استفاده کنند که برای این کار باید از طریق Blutooth به سیستم صوتی دیگری همچون ساندبار وصل شد. وجود 3 پورت HDMI و 2 پورت USB از راه‌های ارتباطی هستند و در اختیار گرفتن گیرنده‌های دیجیتالی در انواع مختلف نیز از شاهکارهای آن‌هاست.

سیستم عامل از نوع Android می‌باشد که در نمایشگرهای برندهای مختلفی استفاده شده است و دلیل محبوبیتش هم کارایی سریع و کارکرد راحت آن بوده که هر کسی می‌تواند به آسانی از پسش برآید. وجود حافظه داخلی خبر از نصب برنامه‌های دیگری روی تلویزیون دارد و از طریق Chromecast می‌توانید انواع گوشی را به آن‌ها وصل کنید و محتوا مورد نظر خود را روی صفحه بفرستید. امکان اتصال به اینترنت و سرچ در دستیارهایی مثل Google Asisstant از دیگر مزایای آن‌هاست که کلی سرگرمی را به همراه خواهد داشت.

کلام پایانی

اگر به خرید نمایشگری برای نمایش خانگی و استفاده روزمره فکر می‌کنید که برای آن متحمل هزینه زیادی هم نشوید و در کنارش امکانات هوشمند با کیفیت تصویر ناب داشته باشید، خرید تلویزیون پاناسونیک LX800 یک گزینه عالی می‌تواند باشد که از طراحی با حاشیه بسیار کمی هم بهره‌مند شده است و می‌تواند رقیبی برای میان‌رده‌های برندهای معتبر باشد.

کدخبر: 154924 تاریخ انتشار