هافبک خلاق آبی‌ها یک نمایش خوب دیگر از خود به جای گذاشت و پاسخ مناسبی به اعتماد «ریکاردو سا پینتو» داد.

به گزارش منیبان، ریکاردو ساپینتو در لیگ بیست‌ودوم سعی داشت تا همه بازیکنان استقلال را مورد آزمایش قرار بدهد و در این میان، با وجود مخالفت هواداران آبی‌پوش با میدان دادن به برخی بازیکنان در ترکیب اولیه اما سا پینتو روی تصمیم خود پافشاری کرد. سعید مهری، جعفر سلمانی و البته آرش رضاوند از جمله بازیکنانی بودند که هواداران استقلال در روزهای ابتدایی لیگ بیست‌ودوم مخالف حضورشان در ترکیب اولیه بودند اما اعتماد سا پینتو به این بازیکنان باعث شد تا شرایط به سود آن‌ها تغییر کرده و استقلال هم نتیجه بگیرد.

رضاوند که چهارمین فصل حضورش در جمع آبی‌پوشان پایتخت را می‌گذراند، به دنبال آن بود تا در شرایطی که آبی‌ها از فقدان هافبک خلاق و بازی‌ساز رنج می‌برند، بتواند این خلأ را در ترکیب تیمش پر کند. سا پینتو با وجود چند نمایش پرنوسان از سوی آرش رضاوند، همچنان پای تصمیم خود ایستاد و به هافبک شماره 88 تیمش میدان داد که سرانجام نمایش‌های درخشان رضاوند از راه رسید و سرمربی پرتغالی توانست بهترین پاسخ را از اعتماد به آرش رضاوند دریافت کند.

فصل رویایی «رضاوند» با «سا پینتو»

هافبک 29 ساله استقلال که به واسطه درخشش در لیگ بیست‌ودوم حالا سودای پوشیدن پیراهن تیم ملی را در سر دارد، با وجود مصدومیت چندباره در طول فصل، عملکرد درخشانی را از خود به جای گذاشت و توانست در قامت بهترین هافبک استقلال و البته سومین بازیکن برتر این تیم لیگ بیست‌ودوم را به پایان ببرد و کارنامه‌ای موفق را به‌ثبت رساند.آرش رضاوند تا پیش از هفته پایانی که به دلیل استراحت بیشتر جایی در ترکیب اولیه استقلال مقابل تراکتور نداشت، در 25 مسابقه برای آبی‌ها در لیگ بیست‌ودوم به میدان رفته بود که 2 گل و 6 پاس گل باعث شد تا ستاره خلاق آبی‌ها به عنوان یکی از موثرترین بازیکنان حاضر در اردوی استقلال نامش مطرح شود و نه‌تنها دیگر خبری از انتقاد هواداران استقلال نبود، بلکه آن‌ها هم در راستای حمایت سا پینتو، حامی حضور رضاوند در ترکیب تیم‌شان شدند.

5 دقیقه استثنایی، مثل خامه روی کیک!

رضاوند که در بازی مقابل مس رفسنجان غایب بود، در مصاف با تراکتور تبریز روی نیمکت نشست تا با آمادگی حداکثری خود را برای حضور در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی آماده کند. ریکاردو سا پینتو بعد از آنکه تیمش با نتیجه 4 بر یک از تراکتور پیش افتاده بود، تصمیم گرفت تا باتوجه به مصدومیت قبلی آرش رضاوند، آمادگی هافبک تیمش را در آستانه دیدار با نساجی در ترکیب استقلال مقابل تراکتور تبریز بسنجد و از دقیقه 73، او را به ترکیب آبی‌ها اضافه کرد.هافبک استقلال 2 دقیقه بعد از آنکه در زمین مسابقه حاضر شد توانست در قامت گل‌ساز بدرخشد و هفتمین پاس گل خود در لیگ بیست‌ودوم را به‌ثبت رساند و 3 دقیقه بعد از این گل‌سازی هم نوبت به گلزنی آرش رضاوند رسید تا در فاصله تنها 5 دقیقه، هافبک آبی‌ها بعد از ورود به زمین مسابقه بتواند هم گل بزند و هم گل بسازد تا در مسیر ساخت بهترین پیروزی استقلال در تاریخ لیگ برتر نقش پررنگی را ایفا کرده باشد! رضاوند با درخششی که مقابل تراکتور داشت، توانست در قامت بهترین گل‌ساز فصل استقلال کارش را به پایان ببرد

کدخبر: 156115 تاریخ انتشار