فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی شهادت مرزبانان غیور فراجا در جنوب شرق کشور را به سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان فرمانده نیروی انتظامی کشور تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش منیبان، متن پیام سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار فرمانده محترم نیروی انتظامی کشور
برادر ارجمند سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان

سلام علیکم ؛
شهادت پرافتخار مرزبانان غیور فراجا در جنوب شرق کشور در حمله جنایتکارانه اشرار و تروریست های جیره خوار و تحت حمایت سرویس‌های جاسوسی استکباری را به جنابعالی و آحاد فرماندهان و مرزداران غیور انتظامی کشور به ویژه خانواده معظم شهیدان عالیقدر تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

گروهک‌های تروریستی اجاره‌ای و دشمنان ملت عظیم‌الشأن ایران بدانند مدافعان مرزهای میهن عزیز در فرماندهی انتظامی کشور و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از مرزهای عزت، افتخار، اقتدار و سربلندی این  سرزمین که همواره مورد حسد و طمع دشمنان است، ضمن تحکیم امنیت پایدار مردمی، انتقام خون های پاک شهدای مظلوم حادثه اخیر را از آمران و عاملان جنایت خواهند گرفت.

به روح بلند شهیدان والا مقام این جنایت درود می فرستم  و با آرزوی بقا و دوام صبر و پایداری خانواده معظم شهدا، موفقیت و سربلندی فرماندهی انتظامی کشور در میدان های سترگ و خطیر ماموریت های محوله برای  صیانت از امنیت و نظم عمومی جامعه اسلامی و انقلابی را از درگاه خدای کریم و نعیم مسئلت می‌کنم .

سرلشکر پاسدار حسین سلامی
 فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

کدخبر: 156538 تاریخ انتشار