نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: اکنون مدت‌ها از وعده وزیر ورزش برای تهیه سند آمایش توسعه ورزشی می‌گذرد اما بنا بر گزارش مرکز پژوهش‌ها و دیوان محاسبات تاکنون اقدامی در این حوزه صورت نگرفته است.

به گزارش منیبان، روح‌الله نجابت در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی و در طرح سوال از وزیر ورزش و جوانان پیرامون علت بی‌عدالتی در توزیع زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی کشور و کوتاهی در اجرای مصوبات سفرهای استانی و وعده‌های داده شده اظهار کرد: بنده خیلی روشن سوالم را مطرح می‌کنم. نقدهای بنده معطوف به عملکردها است و نقدی در خصوص شخصیت ارزشمند وزیر ندارم. توانمندی ورزشی یک مقوله است و توانمندی مدیریت ورزش کشور مقوله دیگر. روزی که دولت سیزدهم روی کار آمد و شما به عنوان وزیر ورزش معرفی شدید در صحن و کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی وعده‌هایی دادید دولت هم در برنامه تحولی خود قول داد که در ورزش کشور تحول ایجاد کند.

وی ادامه داد: از جمله وعده‌های شما تغییر و تحول در وزارت ورزش به عنوان دروازه دولت مردمی، اجرای عدالت در ورزش و محرومیت زدایی در مناطق محروم، افزایش سرانه ورزشی و تحمیل پروژه‌های نیمه تمام بود و مهم‌ترین وعده شما تهیه طرح سند آمایش سرزمینی در ساخت و سازهای ورزش کشور بود که قول دادید ظرف سه ماه آن را تهیه کنید.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر آغاز به کار شما را در مهرماه ۱۴۰۰ در نظر بگیریم چند سه ماه از این مدت گذشته است و شما به این موضوع عمل نکردید. در قانون اهداف و وظایف وزارتخانه نیز صراحتا شما مکلف به تهیه طرح آمایش توسعه ورزشی کشور شدید.

 

کدخبر: 161223 تاریخ انتشار