ویلاهای کیش که در سراسر جزیره پخش شده‌اند، با شرایط و موقعیت جغرافیایی مناسب خود، نه تنها دسترسی به سراسر بخش‌های این جزیره هیجان‌انگیز را به سادگی فراهم می‌کنند، بلکه شرایط اجاره دادن آنها به گونه‌ای است که از نظر اقتصادی نیز بسیار مقرون به صرفه و مناسب هستند تا جایی که می‌توان اجاره ویلا در کیش را بهترین روش اقامت به صرفه در جزیره دانست.

برای کسانی که در سفر به کیش در جستجوی یک اقامت به صرفه و در عین حال خوشایند و لذت‌بخش هستند، هیچ گزینه‎ای مانند ویلاهای کیش مناسب نیستند. ویلاهای کیش که در سراسر جزیره پخش شده‌اند، با شرایط و موقعیت جغرافیایی مناسب خود، نه تنها دسترسی به سراسر بخش‌های این جزیره هیجان‌انگیز را به سادگی فراهم می‌کنند، بلکه شرایط اجاره دادن آنها به گونه‌ای است که از نظر اقتصادی نیز بسیار مقرون به صرفه و مناسب هستند تا جایی که می‌توان اجاره ویلا در کیش را بهترین روش اقامت به صرفه در جزیره دانست.

ویلاهای کیش با هزینه به صرفه و مناسب

بزرگ‌ترین دلیل اقامت به صرفه در ویلاهای کیش این است که شما قیمت اجاره یک ویلا و یک ساختمان کامل با ظرفیت مشخص را بدون در نظر گرفتن تعداد نفرات پرداخت می‌کنید که این موضوع با اجاره هر تخت در هتل تفاوت فاحشی دارد. شما در هر هتلی که اقامت کنید و هر مبلغی که برای اجاره در نظر گرفته شود، باید برای تک تک افراد پرداخته شود در صورتی که در ویلا، شما بر اساس ظرفیت تعداد افراد می‌توانید آن را اجاره نمایید و همگی با هم، یک قیمت کلی و مناسب را بپردازید که در پاره‌ای از موارد به اندازه قیمت یک تخت در هتل و حتی کمتر از آن است.  

این اقامت به صرفه در ویلا به همراه سایر مزایایی که در ویلا انتظار شما را می‎کشد، بهترین روش اقامت به صرفه، مناسب و بدون دردسر را برای شما فراهم کرده و باعث می‌شود که به جای این که ناگزیر به پرداخت هزینه زیادی برای اقامتگاه باشید، بودجه سفرتان را صرف گزینه‌های بهتری مانند تفریح و خرید بنمایید. 

قوانین ویلاهای کیش

شاید از خود بپرسید مگر قوانین نیز به صرفه هستند؟ اگر منظور از قوانین محدودیت‌هایی باشد که اقامت در هتل با خودش به همراه دارد و مقایسه قوانین شخصی اقامت در یک ویلا، در می‌یابید که چگونه قوانین باعث اقامتی به صرفه در کیش می‎شوند. مقررات مختلفی مانند امکان برگزاری دورهمی، امکان ورود حیوانات خانگی، مسئله محرمیت و... هر یک به نوعی در اقتصاد سفر تاثیر می‌گذارند.

تصور کنید که شما برای دیدن دوستان خود ناگزیر به رفتن به کافی شاپ شوید زیرا در اتاق‌های هتل امکان ملاقات دوستانتان وجود ندارد، قطعا این کار هزینه‌بر است. از سوی دیگر اگر نتوانید حیوانات خانگی خود را به اقامتگاهتان ببرید باید هزینه پانسیون برای آنها بپردازید که این موضوع نیز باعث صرف هزینه می‌شود. موارد دیگر نیز هر یک به نوعی باعث افزایش هزینه می‌شود. پس با یافتن ویلاهایی که قوانین محدود کننده ندارند، به اقتصاد سفر خود کمک نمایید.

ویلاهای کیش با هزینه رفت و آمد مناسب

ویلاهای کیش معمولا در نقاط مناسبی از جزیره ساخته شده‌اند که دسترسی آسانی به تمامی مناطق تفریحی کیش دارند. شما با اقامت در ویلاهای کیش امکان رفتن به هایپرمارکت‌ها برای خرید روزمره، مراکز خرید بزرگی که در بخش‌های دیدنی جزیره قرار دارند، جاذبه‌های گردشگری تاریخی و مهم‌تر از همه دریا خواهید داشت و می‌توانید با صرف هزینه کم برای کرایه اتومبیل و یا حتی با پای پیاده و بدون پرداخت هزینه به راحتی به این اماکن رفت و آمد کنید. 

قطعا چنین شرایطی باعث اقامتی به صرفه در جزیره می‌شود زیرا بخشی از هزینه شما در کیش صرف فت و آمد و کرایه اتومبیل می‌شود. بنابراین اجاره اقامتگاهی که دسترسی مناسبی به همه نقاط جزیره داشته و شما را از پرداخت کرایه‌های زیاد معاف می‎کند، قطعا مقرون به صرفه است. برای یافتن بهترین و خوش‌مسیرترین ویلاهای کیش، هنگام بازدید از سایت‌های معتبری مثل ویلاجار، ویلایار، هومسا، جاجیگا، جاباما، ایران رنت و یا املاک باشی،، به مسیر و نشانی آنها دقت کنید. 

ویلاهای کیش با خورد و خوراک به صرفه و مناسب

شما خورد و خوراک به صرفه و مناسب را چگونه تعریف می‎کنید؟ قطعا بهترین راه برای این که غذایی مقرون به صرفه و البته بهداشتی و مناسب نوش جان کنید، آشپزی در منزل است. زمانی که شما خودتان غذا می‌پزید، اولا می‌توانید با اطمینان از سلامت آن، غذا را نوش جان کنید زیرا خودتان می‌دانید که از چه مواد اولیه‌ای برای پختن آن استفاده کرده‌اید، دوما هزینه غذای خانگی نسبت به غذای بیرون، به صرفه‌تر است. قیمت غذا در جزیره کیش با توجه به این که اکثر مواد اولیه باید با هواپیما وارد جزیره بشوند، بالاست و غذا خوردن به ویژه در رستوران‌های لاکچری جزیره، هزینه بالایی را بر دوش مسافران می‎گذارد.   

از آن جایی که در ویلاها امکان پخت و پز هست، امکان مدیریت هزینه خورد و خوراک نیز وجود دارد. شما می‌توانید به روش‌های مختلفی با بردن غذاهای کنسروی یا مواد اولیه برای پخت و پز و یا خوردن غذای ساده و سبک، هزینه‌های خود را مدیریت کرده و اقامت به صرفه‌ای را در جزیره رقم بزنید. علاوه بر آن، هر چقدر که قیمت مواد اولیه خوراکی در کیش بالا باشد، باز هم قیمت تمام شده برای یک غذای خانگی، از  خوراکی که بیرون از خانه نوش جان می‌کنید، بیشتر است. پس هنگام اجاره ویلا از سایت‌های به اجازه آشپزی در ویلا توجه کنید تا اقامتی به صرفه در کیش را داشته باشید. 

ویلاهای کیش با امکان شنای به صرفه و مناسب

زمانی که در کیش ویلایی اجاره می‌کنید که دارای استخر است، امکان شنای به صرفه و مناسب را برای خودتان و همسفرانتان فراهم می‌نمایید. در یک ویلای استخردار در کیش، نه تنها می‌توانید بدون پرداخت هزینه ورودی به استخر بروید، بلکه می‌توانید خانوادگی شنا کنید و حس و حال خوبی را با هم قسمت نمایید. در واقع شما علاوه بر این که از امکانات تفریحی و مناظر زیبای خلیج همیشه فارس استفاده می‌کنید، می‌توانید در استخر ویلایتان نیز شنا کنید. 

این کار باعث می‌شود که در همه اوقات سال امکان شنا در کیش را داشته باشید و شنا کردن شما محدود به فصل خاصی نباشد که در آن دمای آب و هوای اطراف نه آنقدر گرم باشد که شنا کاری سخت برایتان باشد و یا آنقدر سرد باشد که امکان آب‌تنی برایتان فراهم نباشد. اگر در جستجوی ویلاهای استخردار کیش هستید، یقین داشته باشید که به راحتی آنها را در سایت‌های معتبر اجاره ویلا در کیش می‌یابید.  

ویلاهای کیش با فضای دربست

هیچ اقامتی با اعصاب ناراحت و حس و حال بد، به صرفه نخواهد بود. اگر کسانی قصد دارند که مناسب‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین سفر به کیش را داشته باشند که با اقامت خود احساس آرامش کنند، باید ویلاهای کیش را برگزینند. اقامت در این فضاهای دربست و شخصی باعث آرامش، تمدد اعصاب و رفع خستگی در جزیره خواهد شد.

شاید از خود بپرسید مگر در هتل نمی‌توان چنین فضای آرامی را تجربه کرد؟ پاسخ منفی است زیرا هر اندازه که فضای ویلاهای کیش دربست و خصوصی است، هتل‌ها دارای فضای عمومی هستند که مانع از اقامت آرام مسافران در این اماکن می‌شود. هر چند اقامت شما در اتاق‌ها یا سوئیت‎های کاملا خصوصی و دربست است اما هتل‌ها دارای فضاهای عمومی زیادی نظیر لابی، راهروها و حیاط را دارند که همه این مکان‌ها به دلیل رفت و آمد و تردد همه مسافران فضایی به آرامی ویلاها ندارند و طبعا نبود این فضای خصوصی، باعث عدم آرامش در هتل‌ها می‌شود.

همچنین می‌توانید در جزایر اطراف کیش، مثلا با رزرو اقامتگاه قشم سفری به صرفه با فضای دربست داشته باشید و علاوه بر کیش از زیبایی های دیگر جنوب کشور لذت ببرید.

ویلاهای کیش با سفری به صرفه و لذت‌بخش

هیچ کس نمی‌تواند بگوید که سفری که در آن هزینه مناسب صرف کرده، در جای خوبی اقامت کرده و همه شرایط سفرش مهیا بوده است، برای لذت‌بخش نیست. اگر تمامی عوامل خوش‌گذرانی در سفر برای مسافران فراهم بوده و هزینه‌های سفر به صورت معقول و منطقی مدیریت شده باشد، قطعا سفری به صرفه و لذت‌بخش انتظار مسافران را می‎کشد. 

قطعا اقامت در ویلا، به مسافران این امکان را می‌دهد که چیزهایی را تجربه کنند که در هتل‌ ممکن نیست. یک سفر واقعی به کیش با زندگی واقعی در یک ویلای واقعی فراهم می‌شود و این بزرگ‌ترین صرفه یک سفر تفریحی است. علاوه بر این هیچ کس نمی‎تواند محیط سرد و رسمی هتل و هزینه‌های گزاف آن را با گرما و انرژی خانه‌های ویلایی مقایسه کند؛ جایی که اقامتی به صرفه را برای مسافران رقم می‌زند.

کدخبر: 161503 تاریخ انتشار