به نظر می‌رسد که دروازه‌بان سرخ‌پوشان پایتخت کمتر از یک ماه دیگر به تمرینات پرسپولیس باز می‌گردد.

به گزارش منیبان، علیرضا بیرانوند در همان دقایق ابتدایی دوئل با تیم ملی ازبکستان در فینال مسابقات کافا 2023 روی یک خروج نامطمئن، برخورد شدیدی با سعید عزت‌اللهی داشت که این برخورد باعث مصدومیت بیرانوند از ناحیه فَک شد. با وجود آنکه سعید عزت‌اللهی تا پایان مسابقه در زمین حضور داشت و با سری بانداژ شده و کلاه مخصوص کار خود را دنبال کرد، اما علیرضا بیرانوند بلافاصله بعد از برخورد ایجاد شده، از زمین مسابقه خارج شد و با اورژانس به سرعت به بیمارستان انتقال پیدا کرد.بیرانوند بعد از بررسی‌های اولیه مشخص شد که دچار شکستگی فَک شده و این مسئله می‌تواند باعث دوری بلندمدت ستاره پرسپولیس شود. با توجه به حساسیت‌های انجام عمل جراحی فَک و دوره درمان نسبتاً طولانی آن، مقرر شد تا برای بررسی‌های بیشتر علیرضا بیرانوند همراه کاروان تیم ملی به تهران بازگردد و بعد از آن، تصمیم نهایی درباره شرایط جسمانی دروازه‌بان شماره یک تیم ملی ایران و پرسپولیس گرفته شود. ظهر روز گذشته ملی‌پوشان با استقبال مسئولان فدراسیون فوتبال وارد تهران شدند و بلافاصله هم بیرانوند امورات درمانی خود را پیگیری کرد.

بازگشت قریب‌الوقوع بیرانوند به مستطیل سبز

پرسپولیسی‌ها با توجه به عملکرد بیرانوند در فصل اخیر، دل‌نگران شرایط جسمانی او بودند و امید داشتند تا بعد از بررسی‌های تکمیلی مشخص شود که مصدومیت بیرانوند حاد نبوده و ستاره سرخ‌پوشان پایتخت از آغاز لیگ بیست‌وسوم می‌تواند همراه تیم پرسپولیس باشد. بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که علیرضا بیرانوند قادر به همراهی پرسپولیس تا آغاز لیگ بیست‌وسوم نیست و حتی احتمال دارد که او در هفته‌های ابتدایی فصل جدید هم نتواند تیمش را همراهی کند.علیرضا بیرانوند برای انجام بررسی‌های بیشتر و دریافت نوبت برای جراحی فَک روز گذشته به بیمارستان مراجعه کرد که بعد از انجام بررسی‌های بیشتر مشخص شد که فَک بیرانوند نیاز به جراحی بزرگی ندارد و انجام چند عمل کوچک می‌تواند باعث بهبودی مصدومیت دروازه‌بان شماره یک تیم ملی و پرسپولیس شود. گفته می‌شود طبق آخرین نظر پزشکان متخصص، حتی طول درمان بیرانوند هم کاهش پیدا کرده و او می‌تواند کمتر از یک ماه دیگر فعالیت فوتبالی خود را آغاز کند!

در انتظار توافق مالی با پرسپولیس

بیرانوند در روزهایی که همراه تیم ملی در مسابقات کافا 2023 حضور داشت، وکیل خود را به باشگاه پرسپولیس فرستاد تا آخرین وضعیت مطالبات خود را پیگیری کند. جلسه برگزار شده میان وکیل بیرانوند و مدیران باشگاه پرسپولیس مثبت پیش نرفت و همین مسئله باعث شد تا اخطار (نوتیس) برای پرسپولیسی‌ها از سوی بیرانوند ارسال شد که با وجود پایان مهلت این اخطار، مطالبات دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس پرداخت نشد و روز گذشته برای دومین‌بار، علیرضا بیرانوند فرصتی 5 روزه به پرسپولیسی‌ها داد.دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس قصد دارد در صورتی‌که طی 5 روز آینده مطالبات خود را دریافت نکند، قراردادش را با سرخ‌پوشان پایتخت به صورت یک‌طرفه فسخ نماید. بیرانوند از این راه امیدوار است که هم مطالبات فصل گذشته خود را دریافت کند و هم برای فصل جدید مبلغ قراردادش را افزایش بدهد. البته که این احتمال هم وجود دارد که در صورت عدم توافق مالی میان طرفین، علیرضا بیرانوند از جمع سرخ‌پوشان پایتخت جدا شود که با توجه به شایعات مرتبط با لژیونر شدن بیرانوند، این مسئله هم دور از ذهن نیست.

کدخبر: 162199 تاریخ انتشار