یکی از اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال از سرمربی سابق این تیم حمایت کرد.

به گزارش منیبان، رجزخوانی مجازی حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال و ریکاردو ساپینتو مربی سابق این تیم که روز گذشته رخ داد را باید در فهرست حواشی عجیب تاریخ فوتبال باشگاهی ایران قرار داد. اینکه بعد از پایان یک فصل همکاری چنین برخوردهایی میان مدیر و سرمربی یک تیم صورت بگیرد چیزی جز افشاگری (بخوانید آبرو ریزی) و ایجاد حاشیه، هیچ دستاورد دیگری ندارد.با این حال این دعوا که بعد از پایان فصل شروع شده بود و آتش آن فروکش کرده بود، با صحبت‌های حجت کریمی در برنامه شبهای فوتبالی بار دیگر از سر گرفته شد. ساپینتو، سرپرست مدیرعاملی استقلال را دروغگو خواند و از اقدامات مغرضانه او در ماجرای حذف از آسیا گفت. کریمی هم در پاسخ لقب "دائم الخمر" را به ساپینتو نسبت داد.حالا که این اتفاق به سوژه جدید کاربران فضای مجازی و صفحات هواداری تبدیل شده، طبیعتا موافقان و مخالفانی برای هر یک از طرفین به همراه داشته است اما در این بین نکته جالب حمایت محمد مومنی از ریکاردو ساپینتو بود. این عضو سابق هیئت مدیره استقلال که در حال حاضر در کمیته فنی حضور دارد در این باره به خبرنگاران گفت: «کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه است و باید از او همه گونه حمایت شود. او نیرویی است که برای باشگاه استقلال زحمت می کشد، اما آن اتفاقات لفظی که صورت گرفته هیچ ارتباطی به باشگاه ندارد.»

وی با بیان اینکه "کریمی زحمات زیادی برای باشگاه کشیده" عنوان کرد: «از زمانی که او سرپرست شده بسیاری از بدهی ها را با کمک وزارت ورزش و قربانزاده توانسته پرداخت کند، اما این ادبیاتی که استفاده شده در شان و جایگاه باشگاه استقلال نیست و نباید از این ادبیات سخیف استفاده شود.»

مومنی که بر محبوبیت و مقبولیت ریکاردو ساپینتو نزد بازیکنان و هواداران تاکید دارد، این را هم گفته که "ساپینتو برای استقلال زحمت کشیده و بازیکنان هم مهر تاییدی بر دوست داشتن او زده اند و نباید این رجز خوانی‌ها به جایگاه استقلال ضربه بزند."

کدخبر: 162463 تاریخ انتشار