به نظر می رسد انتقال سامان فلاح به مثلث قهرمانی فصل گذشته لیگ برتر منتفی شده و باید شاهد حضور او در تراکتور یا گل گهر باشیم.

به گزارش منیبان؛ مدافع جوان و ملی پوش پیکان که دو سال دیگر از قراردادش با این باشگاه باقی مانده، یکی از نفراتی است که در نقل و انتقالات تابستانی مشتریان زیادی را به خود دید اما مبلغ بالای درخواستی از سوی باشگاه پیکان برای صدور رضایتنامه و برخی موضوعات دیگر باعث شد تا برخی باشگاه های مطرح از این مساله کنار بکشند.اولین باشگاهی که برای جذب فلاح اقدام کرد و به صورت رسمی به پیکان نامه زد، سپاهان بود. طلایی پوشان اصفهانی اما در پاسخ نامه خود با درخواستی عجیب از سوی پیکان مواجه شدند. خودروسازان مبلغ 30 میلیارد تومان بابت رضایتنامه فلاح درخواست کردند و از موضع خود هم عقب نکشیدند که همین امر باعث شد تا سپاهانی ها عقب بنشینند.پرسپولیس دیگر تیمی بود که برای فلاح اقدام کتبی نکرد؛ در این خصوص مدیران پرسپولیس با فلاح و مدیربرنامه هایش به صورت شفاهی صحبت کردند اما ترافیک موجود در خط دفاع سرخپوشان و احتمال نیمکت نشینی باعث شد تا حضور مدافع 22 ساله به این تیم هم منتفی شود.

استقلال و جواد نکونام مشتری بعدی فلاح بودند. استقلالی ها به صورت کتبی به باشگاه پیکان نامه زدند اما جالب اینجا بود که خودروسازان بازهم درخواست 30 میلیاردی را در جواب اعلام کردند. مذاکرات صورت گرفته میان پیکان و استقلال باعث شد تا درخواست مدیران باشگاه تهرانی به 20 میلیارد تومان هم کاهش پیدا کند، اما همین رقم هم برای استقلال بالا بود و به نظر می رسد انتقال فلاح به جمع آبی پوشان نیز تا حد زیادی منتفی شده است.حالا از بین تیم های خواهان سامان فلاح تراکتور و گل گهر که کتبا نامه نگاری هم کرده اند، باقی مانده اند. مدیران این دو باشگاه مطرح لیگ برتر برای استخدام فلاح با مسئولان پیکان در حال رایزنی و مذاکره هستند و حالا به نظر می رسد هرکدام که مبلغ بالاتری را برای صدور رضایتنامه پرداخت کنند، قادر خواهند بود این مدافع آینده دار را جذب کنند.اینطور که از شرایط پیدا است، رقابت اصلی برای استخدام سامان فلاح میان تراکتور و گل گهر سیرجان است؛ اگرچه مس رفسنجان نیز درخواست شفاهی برای این انتقال داشته اما آنها نیز قادر به پرداخت مبلغ سنگین رضایتنامه این بازیکن نیستند و احتمالا طی روزهای آینده شاهد انتقال مدافع دهه هشتادی لیگ برتر به یکی از دو تیم تراکتور یا گل گهر خواهیم بود.

کدخبر: 164653 تاریخ انتشار