گزینه اسپانیایی آبی‌ها کیست؟

به گزارش منیبان، بعد از مصاحبه تند جواد نکونام در انتقاد ار روند فعالیت مدیران باشگاه استقلال در ایام نقل و انتقالات؛ شنیده‌ها حاکی از آن است که سرمربی استقلال از جدی گزینه‌های ایرانی مورد نظرش ناامید شده و در فرصت باقی مانده تا شروع لیگ، به دنبال جذب گزینه‌های خارجی است.

گزینه‌های پنجمی استقلال!

جواد نکونام در مصاحبه اخیرش اعلام کرده مدیران باشگاه استقلال آب پاکی را روی دستش ریخته‌اند و مستقیما اعلام کرده‌اند که با توجه به بودجه محدود، تیم را برای پنجمی ببندد. بر اساس همین مصاحبه نکونام از گزینه‌های مدنظر ایرانی مثل سعید عزت‌الهی و رضا اسدی نام برده که باشگاه استقلال در جذب آنها ناکام بوده است. بر همین اساس شنیده می‌شود نکونام یک مهاجم اسپانیایی را به مدیران استقلال معرفی کرده تا مقدمات جذب او را فراهم کنند.

گزینه اسپانیایی نکونام کیست؟

سرگی انریچ مهاجم ۳۳ ساله و ۱۸۳ سانتی‌متری اسپانیایی است که سابقه بازی در مایورکا، نومانسیا و ایبار را در کارنامه‌اش دارد. او در ۱۹۰ بازی لالیگایی موفق به زدن ۳۴ گل در لیگ فوتبال اسپانیایی شده است. حالا باید دید استقلالی‌ها این بار موفق به جذب این بازیکن اسپانیایی می‌شوند یا به روند ناکامی‌های آبی‌ها در جذب گزینه‌های مورد نظر نکونام ادامه می‌دهند.

نویسنده: سنا حیدریان

کدخبر: 166362 تاریخ انتشار