سامان قدوس به پیشنهاد استقلالی‌ها برای حضور در جمع آبی‌پوشان پایتخت پاسخ منفی داد.

به گزارش منیبان، جواد نکونام بعد از آنکه هدایت استقلال را پذیرفت، لیستی بلندبالا و پرستاره در اختیار مدیران وقت قرار داد. یکی از محورهای فهرست نکونام، موضوع جذب هافبک بازی‌ساز بود؛ به‌ویژه آنکه در سالیان اخیر همواره بزرگ‌ترین نقطه ضعف ترکیب استقلال، عدم بهره‌وری از هافبک بازی‌ساز بوده است. در دو دهه گذشته ستاره‌هایی مانند مجتبی جباری و سرور جباروف توانستند عملکردی خیره‌کننده در ترکیب استقلال در نقش هافبک بازی‌ساز از خود به جای بگذارند اما عملکرد هافبک‌های استقلال در سالیان اخیر راضی‌کننده نبوده است.

نکونام بعد از بررسی گزینه‌های موجود در بازار تابستانه، از مدیران وقت باشگاه استقلال خواست تا با سامان قدوس برای همکاری وارد مذاکره شوند؛ آن‌هم در شرایطی‌که قدوس به نقطه پایان همکاری‌اش با برنتفورد انگلیس رسیده بود و برای فصل جدید به دنبال انتخاب تیم جدید بود. سرمربی استقلال شخصاً مذاکرات اولیه را با هافبک دورگه فوتبال ایران انجام داد و برای انجام صحبت‌های تکمیلی، به‌ویژه مذاکره در زمینه مسائل مالی، مدیران باشگاه وارد عمل شدند.قدوس در وهله اول نسبت به حضور در فوتبال ایران گفته می‌شود که چراغ‌سبز نشان داده است اما درخواست مالی این هافبک باتجربه با بودجه استقلالی‌ها سازگاری نداشته و همین مسئله باعث شده تا هافبک محبوبِ نکونام نتواند برای فصل جدید به جمع آبی‌پوشان پایتخت اضافه شود. در شرایطی سامان قدوس به درخواست استقلالی‌ها پاسخ منفی داده که گفته می‌شود در روزهای گذشته مذاکرات با روبرتو تورس هم فعلاً نتیجه‌ای نداشته تا به مانند فصل گذشته، خبری از جذب هافبک بازی‌ساز تخصصی نباشد!

درخواست 75 میلیاردی علیه بمب‌ترکانی بزرگ

سامان قدوس بعد از دریافت پیشنهاد استقلال و بررسی شرایط این تیم، به مدیران باشگاه استقلال اعلام کرد که او برای یک فصل حضور در جمع آبی‌پوشان پایتخت 1.5 میلیون دلار (حدوداً 75 میلیارد تومان) می‌خواهد؛ آن‌هم در شرایطی‌که این روزها استقلالی‌ها در شرایط مالی خوبی به سر نمی‌برند و همین مسئله باعث شده تا رقم پیشنهادی قدوس تطابقی با بودجه استقلالی‌ها نداشته باشد و همین عدم توازن باعث شد تا حضور این هافبک باتجربه و 29 ساله فوتبال ایران در جمع آبی‌پوشان پایتخت منتفی شود.ستاره باتجربه فوتبال ایران که از تیم ملی در ماه‌های اخیر فاصله گرفته و آینده کاری‌اش در این تیم هم نامشخص است، فصل گذشته در 15 مسابقه در لیگ برتر انگلیس برای تیم برنتفورد به میدان رفت و حضورش در استقلال می‌توانست یکی از جذاب‌ترین انتقال‌های تاریخ لیگ برتر را رقم بزند اما در نهایت این انتقال نهایی نشد. در این میان گفته می‌شود که هنوز قدوس تیم بعدی خود را انتخاب نکرده و با وجود مطرح بودن پیشنهاد حضور در تیم مالمو سوئد، سامان قدوس هنوز تصمیم نهایی‌اش را نگرفته و به نظر می‌رسد که طی روزهای آینده او از تیم جدید خود رونمایی خواهد کرد.

کدخبر: 168222 تاریخ انتشار