بوژیدار رادوشوویچ به دنبال آن است تا شکایت تازه‌ای را علیه باشگاه پرسپولیس مطرح کند.

به گزارش منیبان، مدیران باشگاه پرسپولیس در شرایطی این روزها به دنبال جذب یک دروازه‌بان ذخیره و یک مهاجم خارجی هستند که این خطر بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی، سرخ‌پوشان پایتخت را تهدید می‌کند. بوژیدار رادوشوویچ با وجود آنکه در زمینه دریافت مطالبات خود با مدیران باشگاه پرسپولیس به توافق رسیده، اما به‌واسطه عدم دریافت کامل قسط سوم مطالباتش قصد دارد تا دوباره از طریق فیفا اقدام به شکایت کند و این مسئله می‌تواند برای پرسپولیسی‌ها تاوان سنگینی داشته باشد.رادوشوویچ که در دوره مدیریت محمدحسن انصاری‌فرد پیشنهاد عجیبی برای ادامه همکاری با سرخ‎‌پوشان پایتخت دریافت کرد و قرارداد خود را به مدت 3 فصل با پرسپولیس تمدید کرد، حالا به دنبال دریافت غرامت قراردادی است که پیش از رسیدن به نقطه پایان، خاتمه یافته است. دروازه‌بان کروات که با نظر برانکو ایوانکوویچ به فهرست پرسپولیس اضافه شد و روزهای پرفرازونشیبی را در جمع سرخ‌پوشان پایتخت داشت، به‌واسطه قراردادش با پرسپولیس مطالبه‌ای 990 هزار یورویی از سرخ‌پوشان پایتخت دارد.

چاهی که پر شدنی نیست!

دروازه‌بان کروات با توجه به مذاکرات انجام شده، به پرسپولیسی‌ها در این‌باره تخفیف داده و قرار است مطالبات خود را در 4 قسط 200 هزار یورویی دریافت کند تا بخش مهمی از مطالبات خود را بخشیده باشد. البته که بوژیدار رادوشوویچ در زمینه عدم دریافت مطالبات قراردادش در سال‌هایی که برای پرسپولیس به میدان نرفته، به سرخ‌پوشان پایتخت رضایت نداده و همین مسئله باعث شده تا این روزها مدیران باشگاه پرسپولیس دغدغه پرداخت مطالبات او را داشته باشند.پرسپولیسی‌ها در شرایطی موفق شدند دو قسط ابتدایی مطالبات رادوشوویچ را با موفقیت پرداخت کنند که طبق توافق‌نامه به امضا رسیده میان طرفین، در صورت دیرکرد در پرداخت اقساطی مطالبات دروازه‌بان کروات، بوژیدار رادوشوویچ می‌تواند از پرسپولیس مجدداً غرامت بگیرد و سرخ‌پوشان پایتخت را به پرداخت 200 هزار یورو جریمه محکوم کند! مدیران باشگاه پرسپولیس امیدوار بودند که قسط سوم مطالبات رادوشوویچ هم بدون‌دردسر به حساب این دروازه‌بان کروات بنشیند اما شرایط مطابق انتظار سرخ‌ها پیش نرفت.

40 هزار یورویی که دردسرساز شد!

سرخ‌پوشان پایتخت در زمینه پرداخت قسط سوم مطالبات بوژیدار رادوشوویچ، 200 هزار یورو به حساب دروازه‌بان کروات واریز کردند که در این زمینه گفته می‌شود 160 هزار یورو از مطالبات دروازه‌بان کروات به حساب او نشسته و پرسپولیسی‌ها ناکام در زمینه پرداخت کامل قسط سوم مطالبات رادوشوویچ بوده‌اند. همین مسئله باعث شده تا دروازه‌بان سابق سرخ‌پوشان پایتخت مجدداً به سراغ کمیته انضباطی فیفا برود و قصد دارد تا شکایت تازه‌ای را علیه پرسپولیسی‌ها مطرح کند.مسئولان باشگاه پرسپولیس مدعی هستند که تحریم‌ها باعث شده تا قسط سوم مطالبات بوژیدار رادوشوویچ به صورت کامل پرداخت نشود اما دروازه‌بان کروات چنین موضوعی را نپذیرفته است. در شرایطی‌که هنوز قسط چهارم و پایانی مطالبات رادوشوویچ به ارزش 200 هزار یورو باقی‌مانده، حالا در صورت اثبات ادعای این دروازه‌بان کروات، پرسپولیسی‌ها باید 200 هزار یورو هم غرامت به او پرداخت کنند تا جمع مطالبات این دروازه‌بان ناموفق در پرسپولیس به بیش از یک میلیون یورو برسد! البته که مدیران حقوقی باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند تا با تنظیم دفاعیه‌ای بتوانند در دوئل حقوقی با رادوشوویچ در کمیته انضباطی فیفا پیروز شوند تا از پرداخت غرامت به او معاف شوند.

کدخبر: 169388 تاریخ انتشار