تصویر عجیب و غریبی که در این بخش مشاهده می‌کنیم مربوط به بره‌ای است که با تولدش افکار اهالی را متوحش ساخت. تقریبا تمام اهالی و کشاورزان ساکن در این منطقه معتقدند تولد این حیوان عجیب الخلقه نتیجه تاثیر ارواح شیطانی است.

به گزارش منیبان، تصویر عجیب و غریبی که در این بخش مشاهده می‌کنیم مربوط به بره‌ای است که با تولدش افکار اهالی را متوحش ساخت. تقریبا تمام اهالی و کشاورزان ساکن در این منطقه معتقدند تولد این حیوان عجیب الخلقه نتیجه تاثیر ارواح شیطانی است.

این بره نیم انسان و نیم حیوان در "لیدی فری"واقع در مرزهای شرقی آفریقای جنوبی متولد شده و انتشار تصاویر این حیوان عجیب الخلقه و وحشت‌زدگی اهالی باعث شد تا مسئولان کارشناسی را برای انجام تست و بررسی به آن جا بفرستند.

«دکتر لابابو» مدیر کل خدمات دامپزشکی منطقه می گوید: بره عجیب و غریبی که مرده متولد شده است به دلیل شکل ظاهری اش اهالی آن را نیم انسان و نیم حیوان تصور می‌کنند اما تایید این گفته نیاز به بررسی‌های دقیق دارد.

Untitled

کلیک و کشیدن برای جابجایی

کارشناسان ما معتقدند که احتمالا مادر این بره در ابتدای بارداری به نوعی "تب یون ریفت" مبتلا شده و دچار آلودگی ویروسی گشته است.

شایان ذکر است که گوسفند دارای 28 جفت کروموزوم و انسان 23 جفت کروموزم است و اگر این تولد نتیجه ترکیب اسپرم انسان و گوسفند بود، بره زنده متولد می‌شد چرا که حیات آن به واسطه کروموزم ها تداوم پیدا می کرد اما مرده متولد شدن بره نشان از نوعی عفونت ویروسی و مشکلی حاد است که جنین از مادر در دوران بارداری دریافت کرده است.

دکتر "آرموبی" در ادامه گفت :بررسی ماه‌های دوران بارداری گوسفند نشان می‌دهد که او در فصل انتشار و دریافت ویروس جنین خود را در شکم داشته و همچنان ایده ویروسی شدن او قوی‌تر است.

صاحب این بره گفت :بزرگان روستا بعد از دیدن حیوان عجیب الخلقه به من گفتند که این حیوان فرستاده شیطان است و حاصل رابطه انسان (مرد) با این گوسفند بوده است.

کدخبر: 172771 تاریخ انتشار