3 بازیکن سابق پرسپولیس در مسیر برد 4 گله تراکتور تبریز مقابل آلومینیوم اراک نقش پررنگی را داشتند.

​به گزارش منیبان، تراکتور تبریز در آغاز هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران موفق شد چهارمین برد پیاپی خود را در لیگ بیست‌وسوم با کسب بردی 4 بر صفر مقابل آلومینیوم اراک جشن بگیرد تا شاگردان پاکو خمس که شروع خوبی در فصل جدید لیگ برتر نداشتند، بتوانند خود را با توجه به انجام بازی بیشتر نسبت به تیم‌هایی از جمله پرسپولیس، استقلال، گل‌گهر و سپاهان به صدر جدول لیگ بیست‌وسوم برسانند. سرخ‌پوشان تبریزی در حالی در تهران جشن پیروزی گرفتند که بازیکنان سابق پرسپولیس در این پیروزی مهم نقش پررنگی را داشتند. شجاع خلیل زاده که در نقش کاپیتان اول تراکتور تبریز در لیگ بیست‌وسوم در ترکیب این تیم به میدان می‌رود، روز گذشته عملکرد دفاعی خوبی را از خود نشان داد. هر چند که دریافت کارت زرد در دقیقه 25 باعث شد تا خلیل‌زاده به اولین بازیکن 4 اخطاره فصل جدید لیگ برتر تبدیل شود و شانس حضور در مصاف با ذوب‌آهن اصفهان را از دست داد. در کنار خلیل‌زاده، 3 بازیکن سابق پرسپولیس روی گل‌های به‌ثبت رسیده به سود تراکتور توانستند نقش آفرینی ویژه‌ای داشته باشند.

نعمتی، پایه‌گذار برد 4گله در اراک

سیامک نعمتی جدایی پرحرف‌وحدیثی از پرسپولیس داشت. او که به دنبال ادامه همکاری با سرخ‌پوشان پایتخت بود، عملکردش موردپسند یحیی گل‌محمدی قرار نداشت و همین مسئله باعث شد تا او با دلخوری از جمع سرخ‌پوشان پایتخت جدا شود. بعد از جدایی از پرسپولیس، نعمتی تصمیم گرفت تا با تراکتور تبریز قراردادش را امضا کند که رفته‌رفته توانست خود را به ترکیب اولیه این تیم برساند و روز گذشته در جریان برتری 4 گله تراکتوری‌ها مقابل آلومینیوم اراک، او زننده گل اول تیمش روی پاس عارف آقاسی بود تا اولین گل خود در دوران حضورش در تراکتور تبریز را به‌ثبت برساند.

گلزنی دوباره عبدی برای سرخ‌های تبریز!

مهدی عبدی که با قراردادی قرضی به تراکتور پیوسته، در مصاف هفته چهارم مقابل استقلال خوزستان موفق به‌ثبت گل پیروزی‌بخش تراکتوری‌ها شد و توانست دروازه استقلال خوزستان را باز کند. عبدی در روزهایی که مهاجمان تخصصی پرسپولیس عملکرد خوبی ندارند، بار دیگر خودنمایی کرد و توانست روز گذشته با شوتی دیدنی و سرضرب زننده گل دوم تراکتور باشد تا به روزهای اوج خود نزدیک شود و به نوعی توانایی‌های فنی خود را از راه دور به سرمربی پرسپولیس اثبات کند!

شیری، گل ستاره سابق استقلال را مهندسی کرد!

مهدی شیری هم که دوران پرماجرایی را در پرسپولیس داشت، روز گذشته در برتری 4 گله شاگردان پاکو خمس نقش‌آفرینی کرد و توانست با ارسالی زیبا امیرحسین حسین‌زاده را در موقعیتی گلزنی قرار بدهد تا ستاره سابق استقلال اولین گل خود در تراکتور را به‌ثبت برساند. جالب آنکه مهدی شیری هم اولین پاس گل خود را در تراکتور به‌ثبت رساند تا بازیکنان سابق پرسپولیس، نقش اصلی را در پیروزی مهم تراکتور در مسیر رسیدن به صدر جدول ایفا کنند.

کدخبر: 180002 تاریخ انتشار