سیدمهدی رحمتی در نشست خبری پس از بازی برابر ملوان بابت قوانین نقل و انتقالاتی جدید که این فصل اعمال شده، ابراز نارضایتی کرد.

به گزارش منیبان، قسمتی از صحبت‌های سیدمهدی رحمتی در نشست خبری پس از بازی برابر ملوان به مشکلات نقل و انتقالاتی فصل اخیر مربوط می‌شد. رحمتی در قسمتی از صحبت‌های خود مشکلات لیگ برتر را محدود به تعطیلی‌ها ندانست و بابت حذف سهمیه زیر ۲۵ سال گلایه کرد: «ما مشکلات زیادی در لیگ داریم و همه سعی می‌کنند آن چیزی که به نفعشان است را استفاده کنند. روز اول قانون واقعاً خنده‌داری گذاشتند و سهمیه زیر 25 سال را برداشتند و بازیکن زیر 23 سال اضافه کردند ولی بازیکن بزرگسال به بازی‌های آسیایی هانگژو بردند.»

وی ادامه داد: «ما کدام تصمیمتان را باور کنیم؟ شما اول ببینید با خودتان چند چندید، بعد تکلیف ما را روشن کنید. ما را در لیگ قهرمانان آسیا تضعیف کردند. آقایان خطیر، داوران و کریم‌زاده سهمیه زیر 23 سال فصل قبل نساجی بودند. اینها باید وارد لیست زیر 25 سال می‌شدند ولی آمدند و سهمیه بزرگسال ما را پر کردند.»

ادامه صحبت‌های رحمتی جالب‌تر است؛ جایی که به نظر می‌رسد وی به شخص خاصی کنایه می‌زند: «آقایان تا تیمشان به مشکل خورد، دو تا بند و تبصره را جابجا کردند، تیم خودشان را بستند و الآن نیز همه سکوت کرده‌اند. فقط تیم ما تضعیف شده و حق تیم نساجی و مردم قائمشهر به عنوان نماینده ایران در آسیا تضییع شده است.»باتوجه به حضور نصیرزاده در کارگروه نقل و انتقالاتی در ابتدای کار و تغییر قانون مربوط به جذب بازیکنان خارجی با ایجاد یک تبصره که به نفع تراکتور شد و این تیم توانست بدون اینکه محمد نادری بازیکن خارجی محسوب شود، وی را جذب کند؛ به نظر می‌رسد مخاطب کنایه رحمتی، هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل تی‌تی‌ها باشد.

کدخبر: 180509 تاریخ انتشار