زنی که تمام بدنش از جمله صورتش موهای پرپشت دارد، می‌گوید با وجود توهین‌های ترول‌ها، خودش را دوست دارد.

به گزارش منیبان، زنی که تمام بدنش از جمله صورتش موهای پرپشت دارد، می‌گوید با وجود توهین‌های ترول‌ها، خودش را دوست دارد. ترول ها کسانی هستند که در فضای مجازی اقدام به آزار و اذیت دیگران می کنند. خوسی کانیزی باتلزی ، 42 ساله، اهل ژوهانسبورگ، آفریقای جنوبی، از رشد بیش از حد مو رنج می برد که بیشتر صورت، سینه، پشت، بازوها و پاهای او را تحت تاثیر قرار می دهد.

این ویراستار مستقل کتاب گفت که او اولین بار زمانی که در سنین نوجوانی بود متوجه این مشکل شد. اواخر سال گذشته، جرقه‌ای از کنجکاوی او را به دنبال یافتن پاسخ از یک حرفه‌ای سوق داد، اما پزشکان با دیدن مشکل بدن او، گیج شدند. او از آن زمان تصمیم گرفت از ظاهر خود استقبال کند و حتی برای ثبت رشد موهای خود به TikTok مراجعه کرد.

آزارهای آنلاین کاربران

خوسی گفت، همیشه نگاه های خیره و آزار کلامی با وی همراه بوده است. ولی حالا زمان آن رسیده است که به ترول هایی که گاهی اوقات زیاده روی می کنند، از جمله فردی که او را «مذکر» خطاب می کرد، پاسخ دهد. او توضیح داد: من با این عادت بزرگ شدم که زنان پرمویی مانند عمه هایم را، قوی و سخت گیر ببینم، بنابراین فکر کردم که این چیز خوبی است که به ارث برده ام.

منبع: پارس ناز

کدخبر: 181293 تاریخ انتشار