قرمزپوشان قائمشهری در فصل جدید رقابت‌های باشگاهی روزهای پرنوسانی را پشت سر می‌گذارند و هنوز نتوانسته‌اند به ثبات برسند.

به گزارش منیبان، نساجی مازندران نسبت به تیم فصل گذشته‌اش، پوست‌اندازی جالب‌توجهی داشت و آن‌ها در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه با جذب 12 بازیکن جدید و جدایی 18 بازیکن، رکوردی کم‌سابقه را در بازار نقل‌وانتقالات به نام خود به‌ثبت رساندند. پوست‌اندازی که به‌واسطه تغییر و تحولات در کادرفنی انجام شد و مهدی رحمتی در تازه‌ترین تجربه سرمربیگری‌اش، پذیرفت که سکان هدایت قرمزپوشان قائمشهری را در اختیار گیرد؛ آن‌هم در شرایطی‌که در کنار حضور در لیگ برتر و جام حذفی، نساجی برای نخستین‌بار باید در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور پیدا می‌کرد.

هواداران نساجی بعد از انتخاب مهدی رحمتی، با توجه به کارنامه قابل‌قبول او در دوران حضورش در شهرخودرو خراسان و آلومینیوم اراک، امید زیادی داشتند تا این سرمربی جوان با توجه به تغییر و تحولات انجام شده بتواند تیمی موفق را در فوتبال باشگاهی ایران بسازد و البته نساجی با هدایت او بتواند در لیگ قهرمانان آسیا هم نمایش‌های دلپذیری را از خود به جای بگذارد. نگاهی به کارنامه رحمتی در دوران حضورش در نساجی نشان می‌دهد که با توجه به تغییرات پرشمار، هنوز هماهنگی میان بازیکنان این تیم به 100 درصد نرسیده و به نظر می‌رسد همین مسئله زمینه‌ساز ثبت روندی پرنوسان برای تیم قائمشهری شده است.قرمزپوشان قائمشهری کار خود را در فصل جدید با تساوی خانگی مقابل پیکان آغاز کردند و سپس در رفسنجان برابر مس متوقف شدند. شاگردان مهدی رحمتی در 2 بازی پیاپی خانگی به میدان رفتند که دیدار نخست با شکست مقابل گل‌گهر خاتمه یافت و در دیدار دوم، نساجی توانست با نتیجه 3 بر یک برابر صنعت‌نفت به پیروزی برسد. شاگردان مهدی رحمتی بعد از انجام 4 بازی در لیگ برتر، در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کردند که نتایج پرنوسان نساجی در آسیا هم تداوم پیدا کرد؛ به‌طوری‌که آن‌ها با 2 گل مقابل بمبئی‌سیتی هند به پیروزی رسیدند اما در گام دوم با 3 گل مقابل الهلال عربستان مغلوب شدند.

فرصت طلایی برای رحمتی مقابل تیم سابق

نساجی در بازگشت از لیگ قهرمانان آسیا در هفته هفتم لیگ برتر برابر ملوان بندرانزلی به میدان رفت که شاگردان مهدی رحمتی در واپسین لحظات گل دریافت کردند تا با شکست یک‌گله به کار خود در دربی شمال پایان بدهند. با این اوصاف، قرمزپوشان قائمشهری در فصل جدید در 7 مسابقه در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفته‌اند که 2 برد، 2 تساوی و 3 شکست در کارنامه شاگردان مهدی رحمتی به چشم می‌خورد. مقایسه شروع نساجی در فصل جدید لیگ برتر با فصول گذشته، حکایت از عملکرد ضعیف قرمزپوشان در لیگ بیست‌وسوم دارد که مهدی رحمتی برای فرار از ثبت یک رکورد منفی نیاز مبرمی به کسب پیروزی در دیدار بعدی تیمش مقابل آلومینیوم اراک دارد.

مهدی رحمتی در شرایطی باید روز سه‌شنبه 25 مهرماه، نساجی را در مقابل تیم سابق خود هدایت کند که پیروزی در این مسابقه می‌تواند باعث حضور قرمزپوشان قائمشهری در نیمه بالای جدول و البته فرار آن‌ها از ثبت یک رکورد منفی شود. مازنی‌ها در 5 فصل گذشته که در لیگ برتر فوتبال ایران حضور داشتند، ضعیف‌ترین شروع‌ها را در لیگ‌های هجدهم و بیست‌ویکم داشتند که از 5 بازی ابتدایی، 5 امتیاز به‌دست آوردند و حالا در لیگ بیست‌وسوم هم شرایط مشابهی به‌وجود آمده است.قرمزپوشان قائمشهری در صورت کسب پیروزی مقابل آلومینیوم اراک می‌توانند به چند هدف مهم برسند؛ از جمله کسب پیروزی مهدی رحمتی مقابل تیم سابقش، حضور در نیمه بالای جدول و پایان کسب برد بعد از 2 شکست پیاپی اما اگر نساجی بازهم متحمل شکست شود، آنگاه شرایط علیه مهدی رحمتی در قائمشهر تغییر می‌کند. ضعیف‌ترین عملکرد نساجی بعد از 6 مسابقه، در لیگ هجدهم به‌ثبت رسیده که آن‌ها 5 امتیاز با تفاضل 2- به‌دست آوردند و حالا شکست با بیش از 2 گل مقابل آلومینیوم اراک می‌تواند ضعیف‌ترین شروع تاریخ نساجی در لیگ برتر را با هدایت مهدی رحمتی رقم بزند!

کدخبر: 181496 تاریخ انتشار