وقتی فوتبال بازی کردن اولویت اول دو تیم باشد باید هم شاهد دیداری پرگل و تماشایی بود.

به گزارش منیبان، شاگردان نکونام در شبی که تیمی متفاوت از آنچه تا اینجای فصل به نمایش گذاشته بودند ظاهر شدند در دیداری فراموش نشدنی توانستند شکست ۲ بر صفر را با برتری ۳-۲ عوض کنند. مسابقه‌ای پر گل اما نه مثل فصل گذشته یک طرفه که بواسطه سه عامل اصلی بدست آمد.

* دوری از حواشی

آنچه تا پیش از مسابقه موجب نگرانی بود سایه انداختن حواشی تقابل قبلی فکری - نکونام (دیدار دو فصل پیش فولاد و استقلال در اهواز) روی مسابقه امشب بود که البته رفتار سنجیده و حرفه‌ای هر دو سرمربی نشان داد قرار نیست خبری از آن حواشی عجیب و زشت باشد.البته گل‌های زودهنگام شاگردان فکری هم نقش مهمی در بالا بردن کیفیت بازی استقلال و هوادار داشت چرا که آبی‌های پایتخت در حضور علاقمندانش نمی‌خواست در نبرد صدرنشینی با پرسپولیس، پا پس بکشد.

* تاثیر حضور هواداران

اگر مسابقه دو تیم را کامل دیده باشید حتما متوجه این مسئله شدید که جو روی سکوهای استادیوم آزادی چقدر مطلوب و مثبت بود. جایی که کمک می‌کرد بازیکنان انرژی خود را صرف ارائه نمایش تماشاگر پسند کنند.بازگرداندن نتیجه دو صفر در هر مسابقه‌ای به هیچ وجه کار ساده‌ای نیست و قطعا کسی نمی‌تواند منکر تاثیر حمایت پرشور طرفداران استقلال روی نتیجه پایانی باشد. حالا مدیران آبی‌های پایتخت باید بجای پیشنهاد بازی در مشهد و کیش، تمام توان خود را برای دراختیار داشتن این هواداران در سایر دیدارهایشان بگذارند.

* بازیکنان موردنظر سرمربی

با درخشش فوق العاده‌ی مهرداد محمدی در خط حمله، علت نگرانی‌های جواد نکونام در فصل نقل و انتقالات بیشتر مشخص می‌شود. سرمربی آبی‌های پایتخت به خوبی می‌دانست جذب بازیکنان باکیفیت مورد انتظارش تا چه حد می‌تواند روی روند حرکتی تیم تاثیرات مثبت داشته باشد و کار او را برای نتیجه گیری بهتر کند.درواقع تیمی که هوادارانشان به چیزی جز قهرمانی رضایت نمی‌دهند می‌بایست هم در بازار با قدرت و البته سرعت عمل کند وگرنه پیش از آغاز رقابت‌ها چند امتیاز از رقبا عقب افتاده است. موضوعی که در رقابت تنگاتنگ بالای جدول بسیار مهم و سرنوشت ساز خواهد شد.پس از کسب ۳ امتیاز سخت و شیرین مقابل شاگردان فکری، باید دید استقلال پس از عبور از حواشی پرتعداد و رسیدن به آرامش نسبی و دراختیار داشتن ترکیبی کامل‌تر به نسبت ابتدای فصل، با چالش تعطیلات پرشمار و مستمر چگونه روبرو خواهد شد و چه کیفیتی از خود در ادامه‌ی فصل ارائه خواهد کرد و در چه جایگاهی فصل را به پایان خواهد برد.

کدخبر: 182473 تاریخ انتشار