چند روز بعد از مصاحبه سرمربی سپاهان با یکی از رسانه‌های کشورش که باعث نگرانی هواداران سپاهان شده بود، مدیرعامل این باشگاه خیال سپاهانی‌ها را راحت کرده و گفته خبری از جدایی ژوزه مورایس نخواهد بود.

به گزارش منیبان، صحبت‌های مورایس با رسانه پرتغالی در مورد شرایط کاری در ایران و علاقه‌اش به بازگشت شایعات زیادی را در مورد این مربی به وجود آورده است. مورایس که از ابتدای این فصل با مشکلات عجیب و غریب زیادی دست به گریبان بوده، عجیب نیست که از شرایط موجود شاکی و عصبانی باشد با این حال محمدرضا ساکت با اطمینان کامل از ماندن مورایس صحبت می‌کند و البته که رسانه‌ها را مقصر نگرانی هواداران تیمش معرفی کرده است!صحبتهای او را بخوانید:" از جریانات رسانه‌ای رنج می‌بریم که تلاش می‌کند برای تیم‌های غیر پایتخت حاشیه درست کند. این تحلیل‌های جریان رسانه‌ای است که به دنبال تخریب ثبات سپاهان است. مورایس با جدیت کار را جلو می‌برد و یک سال دیگر قرارداد دارد.سرمربی سپاهان مصاحبه‌ای با یکی از خبرگزاری‌های پرتغال داشت و نسبت به کشور خود اظهار علاقه کرده است؛ این سوال را از هر کسی بپرسید، همین پاسخ را می‌دهد که دوست دارد در کشور خودش کار کند، مورایس قرارداد ۳ ساله دارد و پایبند و متعهد است."

هواداران سپاهان امیدوارند که صحبت‌های ساکت این بار کاملا واقعی بوده باشد و مورایس تا پایان قراردادش و حتی بیش از این در نصف جهان بماند. مربی‌ای که حضورش بار فنی تیم سپاهان و حتی لیگ را بالا برده و قطعا یکی از بهترین مربیانی است که به لیگ برتر ما آمده است.

کدخبر: 183007 تاریخ انتشار